Maud pov
We lopen de club binnen en meteen dringt de harde muziek tot mij door. Ik neem de drank geur in me op en slik even. Veel tijd om na te denken heb ik niet want Perrie sleurt ons mee naar de bar. We leunen de bar aan 'wat wil je hebben?!' roept Perrie boven het muziek uit. Ik haal mijn schouders op 'doe maar cola berenburg' antwoord ik. Ze knikt en besteld onze drankjes bij de barman. Hij knikt en draait zich weer om. Ik kijk ondertussen de club rond 'Zullen we zo dansen?!' Vraagt Rose. Ik bijt even op mijn lip 'misschien straks' antwoord ik. Ze rolt haar ogen 'ik ga wel mee!' roept Perrie. Rose knikt vrolijk en Jade kijkt mij aan. Ze loopt naar mij toe en komt naast mij staan. Ondertussen worden onze drankjes voor ons neergezet. Ik neem het glas in de hand en de rest volgt mijn voorbeeld. 'Ik blijf wel bij je staan' zegt Jade. Ik knik dankbaar en neem een slok van mijn drankje. 'Je moet eerst wat alcohol binnen hebben of niet' lacht ze. Ik knik en grinnik. Perrie en Rose zijn druk in gesprek. 'Vindt je het nog ongemakkelijk?' Vraagt Jade. Ik knik 'een beetje' lach ik ongemakkelijk. 'Eerste keer in de club?' En ik schud mijn hoofd. 'Tweede keer' lach ik. Ze schud lachend haar hoofd 'wij gaan dansen!' roept Perrie. Ik knik en ze lopen samen vrolijk naar de dansvloer. 'Kom we kunnen daar zitten' En ze wijst naar twee barkrukken. Ik knik en we lopen erheen. We gaan er zitten en ik neem weer slok van mijn drankje. Jade neemt een slok van haar wijn. Mijn mobiel gaat af en het is Bradely. Ik zucht diep en Jade kijkt mij fronzend aan. 'Neem maar op' zegt ze. Ik knik en sta op van de barkruk. Ik loop naar een rustig stukje en neem op. 'Hey!' Roep ik boven het geluid weg . 'Hey, waar ben je?!' roept hij. 'In een club!' roep ik terug. Hij begint te lachen 'sinds wanneer ga je daar heen?!' roept hij. Ik voel me lichterlijk geïrriteerd worden. Ik negeer het 'ja soms moet je wat nieuws proberen he!' roep ik. Hij zegt eveb niks 'hoe gaat het?' Vraagt hij. 'Ja goed en met jou?' Vraag ik. 'Ook goed' zegt hij. Het valt even stil 'belde je nog om een speciale reden?!' roep ik. 'Nee, moet dat dan?' Vraagt hij. Ik bijt op mijn lip 'nee maar Jade zit op me te wachten' lach ik. Hij lacht even 'ga maar, bel me maar later' zegt hij. Ik glimlach 'veel plezier' zegt hij. 'Dankjewel jij ook een fijne avond' zeg ik. Even later hangen we op en loop ik weer terug naar Jade. Ze kijkt op 'wat was er?' Vraagt ze. Ik schud mijn hoofd 'niks, hij wou weten hoe het was enzo' Zeg ik. Ze knikt en neemt weer een slok. Ik volg haar voorbeeld en pak het glas in mijn hand.1.5 uur later heb ik de smaak al aardig te pakken. Niet dat ik dronken ben maar aangeschoten. Perrie en Rose komen er vrolijk aangelopen. 'Shots doen?!' roept Perrie. Jade maakt even oogcontact met Perrie 'niet al veel he!' roept Jade. 'Niet zo saai doem Jade!' gilt Perrie. Ze rolt haar ogen 'Je zusje en Rose zijn 17 he!' roept ze. Nu rolt Perrie haar ogen en besteld wat bij de barman. Jade en ik kijken elkaar aan. Ik grinnik en ze schud lachend haar hoofd. Er worden shots voor ons neergezet en we gieten ze achterover. 'Ga je nu wel mee dansen?!' Roept Rose. Ik knik en ze trekt me al van de barkruk. Voordat ik het weet sta ik al op de dansvloer. Het draait even maar ik herstel me snel. We bewegen mee op de muziek en ik sluit genietend mijn ogen. We dansen samen mee op de ritme en ik voel dat onze lichamen tegen elkaar aan komen. Op het moment boeit dat me niks, de drank is aardig aangeslagen. Ondertussen kijken we elkaar aan en blijven elkaar strak aan kijken. Ik voel dat we dichter tegen elkaar aan komen en ik voel haar hand op mijn rug. Ik sla mijn arm om haar nek en we dansen verder.
Ik neem nog een glas in mijn hand en neem een slok. Ik leun tegen de bar aan 'mogen we nog wat shotjes?!' roep ik. De man knikt en begint ze te maken. Ik neem nog slok en Rose die naast mij staat volgt mijn voorbeeld. Jade en Perrie zijn druk in gesprek 'de shotjes' zegt de barman. Ik bedank hem 'alweer?!' roept Jade. Ik grijns en pak een shotglas. Rose doet mee en we slaan hem tegen elkaar aan. 'Ho stop!' roept Jade. Ik draai mij om 'Hoezo?!' roep ik. 'Jullie hebben al zoveel op!' roept ze streng. Ik rol mijn ogen en draai me weer om. Rose en ik tikken onze glazen tegen elkaar aan en slikken hem achterover. 'Kom we gaan dansen!' roept Rose. Ik knik en laat me mee trekken naar de dansvloer. We dansen mee op het ritme en ik voel haar lichaam tegen de mijne. Vrijwel meteen legt ze haar hand weer op mijn rug en ik sla mijn arm om haar nek. Ze trekt me wat dichter tegen mij aan en we staren elkaar aan. Ze glimlacht lief naar me en het voelt alsof de tijd stilstaat. We komen stil te staan en onze gezichten komen dichterbij elkaar. Voordat ik het weet voel ik haar lippen op de mijne. Ze likt over mijn bovenlip en ik geef haar toestemming. Ik voel de vlinder in mijn buik en ze trekt mij strakker tegen mij aan. Het voelt alsof alles om mij heen verdwijnt. We trekken langzaam terug en we kijken elkaar aan. Ze glimlacht lief naar me en ik glimlach terug. 'Daar zijn jullie!' Roept Jade. 'Kom we gaan' zegt ze streng. Ik rol mijn ogen en laat me meeslepen.
JE LEEST
My real family ~ Edwards
FanfictionMaud is 17 jaar en haar leven is niet heel makkelijk. Haar ouders zijn er bijna nooit door hun werk. Op school wordt ze gepest maar ze verteld het aan niemand. Dan verandert alles als ze papieren vindt. Over haar echte familie. Ze ontdekt dat ze ge...