34-36

81 7 1
                                    

34. Широко отворени врати за един крадец

Уан Дзъ Шуей направи някакви опити да протестира, но Сюен Да Ю го грабна за яката на дрехата и го повлече към всекидневната. Той беше абсолютно безмилостен, почти посини Джъ Шуей като посегна с юмрук към него с думите:

- Е, ще тръгваш ли, или не? А?! Ще се махаш ли или не?

Без съмнение Уан Джъ Шуей не беше обикновен мъж - ако друг беше на неговото място, със сигурност щеше вече да си е плюл на петите уплашено, с парите в ръка. Едва ли има глупак, който зорлем да иска да стои и да бъде блъскан и подиграван. Но Уан Джъ Шуей не беше такъв тип. Колкото по-яростно Сюен Да Ю се опитваше да го изгони от къщата си, толкова по-твърдоглав ставаше той.

- Слушай, брато, прекалено си лош! Къщата ти е огромна, няма да се свърши света ако си намеря местенце тук да спя. До каква степен това би засегнало мъжката ти самоувереност?

- Нямам навик да пускам непознати да спят в дома ми. - Студено отговори Да Ю.

- Ами тогава тоя пич, дето трябваше да ти е на гърба вместо мен? Ако си нямал намерението да го оставиш да пренощува тук, тогава що го влачеше насам?

- Той е изключение. И не е непознат.

- Тогава се отнасяй и към мен така.

- И какво ти дава правото да смяташ, че трябва да се държа така с теб? - лицето на Сюен Да Ю явно показваше колко е изнервен.

- Ами ей на - нашите имена! - Уан Джъ Шуей извади отново личната си карта и я размаха пред лицето на Да Ю.

- Как беше онази приказка! „Погледни петстотин пъти назад, за да попаднеш в следващия живот..."

По лицето на Сюен Да Ю беше изписано явно възмущение.

- Правилното е „Погледни петстотин пъти назад, а в замяна ще получиш правото да преминеш в следващия живот."

- Да де, не „попаднеш", а ще „ преминеш" - все тая, няма кой знае каква разлика между двете. Това явно е нашата съдба - това да се напия и да ме носиш на гръб до дома ти, а после и това с имената... Явно в някой предишен живот сме се обръщали назад, та чак сме си счупили вратовете.

- Разкарай се вече! Не те познавам, за да си позволяваш да си толкова бъбрив. Взимай парите и изчезвай вече! - с тези думи Да Ю започна да бута Джъ Шуей към вратата.

Advance bravely - Давай смелоWhere stories live. Discover now