9. Нямаш ни срам, ни съвест!
Ден по-късно, в опитите да избегне среща с Юен Дзун, Ся Яо реши да иде на работа с колело. С ръце, здраво стиснали кормилото и леко приведено тяло, той караше уверено докато вятърът прибираше плътно по тялото му искрящо бялата риза, с която беше облечен, и очертаваше гладкото мускулесто тяло под нея. Дългите му крака - прекрасни яки линии като нарисувани от художник, подържаха постоянен синхрон с ритъма на педалите - изкачване и спускане. Всички дами, покрай чиито коли мина той, останаха възхитени от грациозността и красотата му.
Ако трябва да се опише с две думи само този изключителен визуален обект, то те биха били:
„Дяволски красив!"
Когато пристигна пред участъка Ся Яо паркира велосипеда и се размина с колегата си - Чанг Тиан.
- О, боже! Какво е това колело?
Ся Яо нямаше никакво намерение да разкрива истината пред своя колега, затова отговори простичко:
- Така тренирам.
- Нямаш нужда, абсолютно излишно е за мъж като теб! - заяви Чанг Тиан и го плясна по дупето. – Да не искаш това бебче да го стегнеш, а?
Ся Яо недоволно изръмжа:
- Ей! Да не искаш да ми сплескаш задника?!
- Упс, забравих. - Усмихна се Чанг Тиан. - Господарят Ся не обича да бъде докосван, мрази да докосва хора или също да вижда голи хора пред себе си. Какво ли би било ако имаше жена?
Ся Яо плесна Чанг Тиан по врата.
- Това какво ти влиза в работата, пич?
След дълги часове работа Ся Яо излезе от участъка през задния вход и погледна бързо към паркинга. Колелото още беше там. Отправи бърз поглед и към централния вход и видя кола, която сякаш го чакаше. Любопитството надделя и Ся Яо се вгледа в Юен Дзун, след което се разтегна набързо и се качи на колелото. Юен Дзун подкара колата след него, като не изпускаше от поглед тези привлекателни полукълба, подскачащи ритмично на седалката. А това го караше да преглъща мъчително.
Ся Яо неочаквано зави по една пуста улица и пусна една секси, крива усмивка.
- Ела, ако ти стиска! Ще е интересно ако те прегазя с колелото!
Юен Дзун спря в началото на улицата. Ся Яо се намръщи, възседна колелото и опита да набере скорост, за да избяга от пронизващия поглед на Юен Дзун. Но когато сложи крак на педала, той блокира. Направи втори опит, но тогава се чу как нещо изпращя. Счупи се.
ČTEŠ
Advance bravely - Давай смело
HumorAdvance Bravely / Давай смело (новела) Автор: Чай Джидан Жанр: Комедия, Еротика, Романс, БЛ, +18 Страна: Китай Съдържание: 215 глави + 10 допълнителни глави (епилог) Главни герои: Юен Дзун, Ся Яо Поддържащи герои: Пън Дзъ, Ли Жен Шен, Сюен Да Ю, Уан...