110. Сърдечни проблеми

38 2 8
                                    


Наистина размерът на очите беше различен – едното беше голямо, другото малко. Но не тези нищожни наранявания бяха причината за чувството на тъга и ярост, които обагряха настроението на Ся Яо. По-скоро бяха насочени към човека, който тази сутрин каза, че бил „изключително сладък".

Всъщност в реалният живот Сюен Да Ю беше доста „по-чувствителен" по отношение на това да разпознава настроенията на другите, отколкото беше Юен Дзун.

- Погледни се отново! Забрави за размера на очите! Виж се само колко грациозно изглеждаш с тези синини от двете страни на носа. Честно, изглеждат като лунички. Носът ти е отекъл, горната ти устна почти липсва, а брадичката ти има странна форма. - Ся Яо нищо не каза, но Да Ю беше категорично решен да продължи.

- Свидетел съм на абсурдната ти визия. Въпреки манията ти по красивото ти лице и опитите ти да го опазиш, сега всеки сантиметър от него е обагрен в идеален грим.

- Искаш ли да видиш още по-абсурдно нещо? - попита изведнъж Ся Яо.

- Добре. Защо не?

Ся Яо се протегна и извади от чекмеджето комплекта за грижа за кожата, само за да го метне към другия мъж.

- Какво е това? – попита Да Ю, след което млъкна и започна да върти кутията в ръцете си. Забеляза, че Ся Яо не откъсва очи от него, което правеше ситуацията още по-трудна за избягване.

- Защо ми даваш това? – бавно промълви той. - Защо ли? - ядосано попита Ся Яо. – Ами хайде, намажи стената с тези боклуци! Сюен Да Ю отново замлъкна.

– Какво мислиш, че е?! Какво може да е, освен нещо за утеха на нечии детински държащ се приятел, който ми крещя, че съм се отнасял гадно с него и, че съм се държал много, много лошо с него? И, за да му докажа, че той все още е някого, за когото ме е грижа, пропуснах обяда онзи ден и използвах обедната почивка, за да му купя този комплект. И след като цял ден разговарях с онзи журналист, отидох да му го поднеса. И тогава катастрофирах по пътя...Ох, забрави! Няма на сила да ти давам нещо. Само загуба на време и чувства!

Ся Яо едва беше приключил с речта си когато Да Ю си даде сметка, че в отношенията им нямаше никаква промяна. Двамата се познаваха още от училище и връзката им беше съвсем непринудена. Ако някой страничен наблюдател беше погледнал на отношенията им тогава, нямаше как да не забележи, че сякаш имаше повече романтичен оттенък, отколкото чистото братско приятелство.

Advance bravely - Давай смелоWhere stories live. Discover now