Юен Дзун пристигна в сградата, а Юен Жу си бъбреше сладко-сладко с другите ученици в коридора. Но когато курсантите съзряха физиономията на техния ментор, усмивките моментално замръзнаха по лицата им. Най-близко стоящият до Юен Жу й даде знак, че бодигардът е зад нея. Младата жена замлъкна, а погледите на всички скачаха от нея към Юен Дзун и обратно. Препълненият коридор изведнъж потъна в тишина.
- Какво става тук? - Юен Дзун изгледа студено всички.
От резкия му тон всички подскочиха и неволно се изпънаха. Дори онези, които бяха насядали по земята или лениво се подпираха по стените... Всички застанаха мирно.
Две редици гледаха към ЮенДзун с очи пълни с тревога. (ша са сетите, идиоти такива! Какво й ходите по акъла на тая?! Тя ви е никаква! Слушате само това, което ви каже батко! никой Друг!)
В настаналата злокобна тишина прокънтяха гневните викове от съседната стая. Макар стените да бяха звукоизолирани, Юен Дзун чу стенанията на Ся Яо. Учениците бяха прекалено притеснени в този миг, за да чуят друго освен собственото си сърцебиене.
Юен Дзун се втурна към вратата. Юен Жу дори нямаше време да му подаде ключовете.
Той просто изби вратата (да й беше избил зъбите вместо това!), която се тресна с оглушителна сила в стената и се сгромоляса на земята - бравата се разби на хиляди парченца, а самата врата имаше огромна пукнатина в средата. Всички наблюдаваха тази проява на сила със
замръзнали от страх сърца.
Картината зад затворената врата накара кръвта на Юен Дзун да замръзне от ужас, а вените по челото му изпъкнаха застрашително, сякаш всеки момент ще се пръснат.
Мъжете, които държаха Ся Яо, видимо се притесниха. Но не забравиха да поздравят със синхронното:
- Управителю!
Резултатът беше налице - всеки един от тях получи безмилостен ритник, от който бяха почти парализирани. Четиримата лежаха безпомощно на земята и не смееха да помръднат дори мускулче, и всячески се опитваха да сдържат жалните си стенания от съкрушителната болка.
Андрологът стоеше ужасен отстрани, докато психологът успя да се измъкне от стаята с пребледняло лице. Андрологът все още държеше иглата, която се канеше да забие в крака на Ся Яо.
Юен Дзун го сграбчи за реверите на престилката и го дръпна ръмжейки:
- Какво, по дяволите, си мислиш, че правиш?
- Аз... Аз само лекувам па-па-пациента... - заекваше той.
Юен Дзун не изчака да чуе повече. Просто запрати треперещото тяло поне на два метра над земята(добре, че не е два метра под земята) и възможно по-далеч от Ся Яо.
С голи ръце разкъса връзките, които държаха Ся Яо прикован към леглото. Опита се да нагласи тялото на младия полицай, така че да го вдигне на ръце, но дланите му бяха избутани
настрани. Ся Яо ядосано побягна от стаята. (ш-ш-ш жено ненормална! И да не е болен човек, ти ще му докараш психични отклонения!)
Учениците продължаваха да стоят отвън и да наблюдават Ся Яо. По лицата на всички се четеше искрено недоумение. „Какво става тук?“ чудеха се всички. Юен Дзун се показа на вратата и изкомандва:
- Всички марш по местата!
Групата, която допреди минути, жужеше от неангажиращи разговори, се завлачи тихо по коридора в примерна редичка. Юен Дзун сграбчи сестра си за ръката и я прониза с кръвясалите си от гняв очи.
- Какво, по дяволите, се опитваше да постигнеш?
Юен Жу го изгледа замаяно.
- Исках да помогна да се излекува.
- От какво да се излекува? - изръмжа брат й.
От много време Юен Дзун не се беше карал на сестра си и сега тя се почувства несправедливо нахокана. (ти имаш късмет, че само те хока! Досега да съм помела с теб!)
- Защо се отнасяш толкова агресивно към мен? Много добре знаеш, че му мисля само доброто. Такава болест не трябва да се оставя нелекувана дълго време. Вместо да се скъсва от тренировки по цели дни и нощи, има много по-добро решение на проблема.
Най-накрая Юен Дзун разбра за какво говореше сестра му. Спомни си, че преди време му беше говорила по този въпрос, но тогава не й обърна много внимание. Смяташе, че Юен Жу все ще се откаже, но явно тя нямаше никакво намерение.
- Тогава къде е смисълът да повикаш толкова много хора? - изведнъж му се прииска жива да я одере. (Брой ме! Помагам ти веднага!) - Как очакваш Ся Яо да се изправи пред същите тези хора в школата?
- Те не знаят защо беше доведен тук Ся Яо. За тъпа ли ме имаш? (Ами, да!) Как така ще говоря за такова деликатно заболяване с кой да е!
- „Заболяване“ ? - попита с насмешка Юен Дзун. - Нека ти кажа, скъпа ми сестро, Ся Яо няма никакви проблеми в тази област. (ама никакви! Слушай батко!)
Но Юен Жу не му вярваше.
- Откъде знаеш? (ооо, знае, знае.. От първа ръка знае :D)
Юен Дзун си пое дълбоко дъх и се обърна към четиримата ученици, които още лежаха на земята.
- Заведете я вкъщи и гледайте да не се измъкне! Наказана е за седмица!
- Да, сър! - отговориха в синхрон те.
Юен Дзун се завъртя и тръгна без изобщо да му пука за оплакванията и протестите на Юен Жу.
YOU ARE READING
Advance bravely - Давай смело
HumorAdvance Bravely / Давай смело (новела) Автор: Чай Джидан Жанр: Комедия, Еротика, Романс, БЛ, +18 Страна: Китай Съдържание: 215 глави + 10 допълнителни глави (епилог) Главни герои: Юен Дзун, Ся Яо Поддържащи герои: Пън Дзъ, Ли Жен Шен, Сюен Да Ю, Уан...