- Нека те закарам до вас - предложи Юен Дзун, след като приключиха с яденето.
Ся Яо се спря на средата на крачката си и бавно проговори.
- Ти си отивай, аз ще остана тук тази нощ. - Самодоволна усмивка пропълзя по лицето на Юен Дзун.
- Ще спя тук, сам, не с теб - натърти Ся Яо. - Така че си отивай. Искам да остана тук тази нощ, защото майка ми ще откачи ако ме види в такова състояние - и посочи ръката си.
Юен Дзун го изгледа, без да покаже никакви чувства и заговори:
- Тъй като ръката ти е счупена внимавай като спиш да не я закачиш. Ако ти е студено само с едно одеяло има още в шкафа. Има топла вода непрекъснато, така че можеш да се възползваш от това, но внимавай да не си мокриш ръката когато си в банята.
Ся Яо видимо се вценепи.
- Тогава... ти няма...
- Какво? - попита го Юен Дзун.
Ся Яо се засмя нервно и притеснено.
- Защо си толкова примерен днес?
- Нали ми каза да си отивам?
- Да... Казах ти. - измърмори под нос Ся Яо. - Отивай си тогава. Хайде, бързо. Искам да вляза да си взема душ.
Юен Дзун си тръгна, без да каже и дума повече.
Ся Яо искрено вярваше, че вратата щеше да остане затворена само за няколко секунда, след което Юен Дзун щеше да се върне и най-безсрамно да го придърпа в прегръдките си с думите „Само се майтапех!“. Но какво се оказа?
„Ти шегуваш ли се?!“
Юен Дзун наистина си тръгна, през коридора към въртящите се врати и оттам към колата си. Без дори да погледне назад!
- Да му се не види! - ядоса се Ся Яо докато гледаше през прозореца.
Изминаха повече от десет минути без дори да помръдне от мястото си до прозореца. Накрая се раздвижи, отиде до гардероба и извади якето си.
- Щом ти си отиваш, отивам си и аз. - мърмореше той. - Защо ми е да прекарам нощта сам-самичък в това огромно помещение? Къде ти е ума, Юен Дзун...
Тръгна към вратата, но тя рязко се отвори и една огромна фигура тръгна към него. Ся Яо дори не можа да отреагира. Юен Дзун застана пред него в целия си ръст и го изгледа със зле прикрито задоволство и смях в очите.
ESTÁS LEYENDO
Advance bravely - Давай смело
HumorAdvance Bravely / Давай смело (новела) Автор: Чай Джидан Жанр: Комедия, Еротика, Романс, БЛ, +18 Страна: Китай Съдържание: 215 глави + 10 допълнителни глави (епилог) Главни герои: Юен Дзун, Ся Яо Поддържащи герои: Пън Дзъ, Ли Жен Шен, Сюен Да Ю, Уан...