За много години! Дано тази да ни донесе много усмивки, много радост и сладки моменти! 😊😊
А сега да се върнем към нашите двама инатчовци и лудата сестра!
На следващата сутрин Уан Шуан се гримира зашеметяващо, взе една купчина ненужни документи и отиде в школата на Юен Дзун. Когато пристигна всички ученици вече бяха навън и тренираха усилено. Духаше силен вятър, който носеше със себе си смесица от сняг и пясък. Учениците едва успяваха да си отворят очите. Уан Шуан, облечена с тънко якенце и по едно не особено топло, но секси клинче, изглеждаше толкова уязвима, че чак будеше съжаление.
По команда на Юен Дзун учениците започнаха друго упражнение. Група момичета, които бяха приключили със заданията, се втурнаха навътре, за да сгреят измръзналите си ръце на парното.
Една от тях започна.
Какво става – тази защо идва всеки ден? И то в такова време?
Нищо не става. Ако носех такива хубави дрехи като нея, и аз нямаше да имам нищо против да тичам наоколо в това ужасно време.
Честно казано не я харесвам (спокойно, душичко, не си само ти). Първият път като дойде нямаше проблеми. Но колкото по-често идва, толкова по-неприятна ми става.
Хей, вижте, идва насам! – и като по команда всички погледнаха едновременно през прозореца.Треперещата Уан Шуан се приближи до Юен Дзун.
Толкова е студено! – но реакция от Юен Дзун не последва. Дали защото не я чу заради силния вятър, или просто защото не й обръщаше внимание, не стана ясно.Когато един от учениците изпусна товара си, гласът на Юен Дзун прогърмя с такава сила, че Уан Шуан стреснато отстъпи няколко крачки настрани.
- Къде зяпаш? – сочеше обвинително с пръст Юен Дзун.
В този момент от някъде се появи Шъ Тиенбияо и загърна мръзнещата Уан Шуан с дебела памучна военна дреха. Тя се обърна към него и изкрещя наум “Мамичко!”, когато видя обезобразеното му лице. Но от добро възпитание все пак успя да му благодари. В това време в стаята за тренировки жените се превиваха от смях, тропаха с ръце по парното, тупаха с длани бедра или дори тропаха с крака.
- Хахахахаха
- Ох, коремът ми! Това е прекалено! Отлична работа, тренер Шъ!Уан Шуан напълно игнорира погледите на всички и стоически издържа, изчака и последната група ученици да приключи с тренировките. Надяваше се, че сега вече с Юен Дзун щяха да влязат на топло вътре. Но най-неочаквано на терена спряха две коли. В мига, в който Уан Шуан видя логото на телевизията по колите, сърцето й пропусна удар.
“Възможно ли е това да са хората, които очаквам?” - надежда се прокрадваше в нея. Но когато видя лицата на хората, които слизаха от колите, си даде сметка, че нещо не беше както трябва! Тя очакваше екип от Интернет информационна агенция, а не от телевизията.
Вратите се отвориха и петима мъже уверено се отправиха към Юен Дзун.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Advance bravely - Давай смело
HumorAdvance Bravely / Давай смело (новела) Автор: Чай Джидан Жанр: Комедия, Еротика, Романс, БЛ, +18 Страна: Китай Съдържание: 215 глави + 10 допълнителни глави (епилог) Главни герои: Юен Дзун, Ся Яо Поддържащи герои: Пън Дзъ, Ли Жен Шен, Сюен Да Ю, Уан...