31. Стари приятели от детството
След като приключи работа по залез слънце, Ся Яо беше толкова развълнуван, че реши да отиде до някой от частните клубове.
- Моля, господинът да ме последва.
Въведоха Ся Яо в една стая, където група мъже и жени се веселяха в пълен хаос, а това малко го стресна. Нервно започна да се оглежда наоколо, само за да спре погледа си върху един мъж, който пушеше в ъгъла.
- Да Ю! - извика Ся Яо.
Сюен Да Ю си бъбреше с група хора около него, но щом чу гласа, веднага отмести очи и ги плъзна наоколо. В мига, когато видя Ся Яо, очите му се изцъклиха, а вдън душата му закипя огън.
- Мамк....
Да Ю скочи като някоя пантера, като почти изрита другите хора на масата и забърза към Ся Яо. Големите му длани силно обгърнаха шията на Ся Яо и го притиснаха към дивана. Целувки заваляха по лицето и шията на Ся Яо, целувки, придружени с леко хапане.
Ся Яо по принцип не търпеше физическия контакт с други хора, но в момента, под влияние на емоциите от неочакваната среща, сякаш забрави за това. Двамата с Да Ю игриво се хапеха, докато не останаха без дъх.
- Колко време мина откакто последно се видяхме? Копеле, сигурно нямаш и бегъл спомен за мен вече, нали? - Да Ю попита, сякаш обзет от гняв.
- Ха, кой кого не помни? От години те търся, но ти дори не каза „чао" когато си тръгна. Имах само един телефонен номер, който беше неактивен.
- Глупости! - усмихна се заговорнически Да Ю. - Ако през тези години беше имал наистина желание да ме намериш, щеше да успееш, рано или късно.
Триото Сюен Да Ю, Ся Яо и Пън Дзъ бяха приятели от детинство. Тогава всички живееха в един и същи квартал заедно с Доу Йе, който често се отбиваше, когато всички се забавляваха. Но Доу Йе беше три или четири години по-голям от останалите, затова и рядко си играеше с тях. Оттук и беше липсата на такава сериозна връзка между Доу Йе и останалите. Ся Яо всъщност беше най-скъп на Сюен Да Ю - неведнъж двете момчета бяха спали под една завивка, а и докато израстваха, доста пъти бяха подмокряли леглото заедно.
ESTÁS LEYENDO
Advance bravely - Давай смело
HumorAdvance Bravely / Давай смело (новела) Автор: Чай Джидан Жанр: Комедия, Еротика, Романс, БЛ, +18 Страна: Китай Съдържание: 215 глави + 10 допълнителни глави (епилог) Главни герои: Юен Дзун, Ся Яо Поддържащи герои: Пън Дзъ, Ли Жен Шен, Сюен Да Ю, Уан...