98. Какво добро момче!

40 4 0
                                    


Да видим какво ще се развихрят нашите главни в тази глава!


Юен Дзун отнесе Ся Яо вътре в къщата, след което взе една кофа и я постави пред него:

- Пикай тук.

Ся Яо сбръчка нос.

- Нямате ли тоалетна тук?

- Няма отопление там. Просто пикай тук.

Ся Яо се беше стискал толкова време, че вече му беше все едно, затова треперещ се зае да си сваля панталоните. Но заради замръзналите си пръсти, ципът заяде и не можа да свали панталоните, независимо колко силно дърпаше. Затова се обърна умолително към Юен Дзун.

- Помогни ми да сваля това бързо, моля те. Не мога да се сдържам повече.

Юен Дзун промуши пръсти в колана на панталона му и смъкна дрехата заедно с бельото му. Пръстите му докоснаха задничето на Ся Яо, цялото мокро от излятата пот. Дали защото беше стискал толкова дълго време, или защото Юен Дзун се беше втренчил в него, но Ся Яо не можа да се отпусне и да освободи мехура си. Юен Дзун протегна ръка и го докосна. И стаята се изпълни със съскащия звук от струята на Ся Яо.

Ся Яо държеше малкото си птиче, докато ръката на Юен Дзун подкрепяше неговата, двамата вперили очи в несекващия водопад, който се изливаше в кофата пред тях.

- Колко мъжествено, - изкоментира Юен Дзун.

Лицето на Ся Яо моментално пламна от срам, особено когато ръката на Юен Дзун притискаше главичката на птичето му, за да му помогне да се изпикае. Ся Яо се чудеше в коя дупка да се скрие и никога повече да не се покаже.

След този затрогващ момент Ся Яо изхлузи обувките, изхлузи докрай панталона си и забързано се пъхна в леглото, обграждайки се от вси страни с одеяла, сякаш беше в някое гнездо.

- Ела да си изсушил косата преди да се свиеш на пашкул там. - каза Юен Дзун, но думите му останаха нечути. Това, което се въртеше в главата на Ся Яо беше само "Студено ми е! Студено ми е! Студено миии еее!". Уви се като буба в завивките, но въпреки това продължаваше да трепери.

-Знаеш ли, че днес е най-студеният ден? - обади се Юен Дзун, докато го наблюдаваше със свито сърце, което беше готово да се пръсне на хиляди малки парченца. - Извади страшен късмет, че успя да стигнеш до тук. Защо реши, че трябва да дойдеш? (уффф, батко, ама и ти си един!)

Advance bravely - Давай смелоWhere stories live. Discover now