37-40

99 7 0
                                    


37. Конфликти

Докато Ся Яо тренираше, Сюен Да Ю го наблюдаваше отстрани с цигара в уста. Всеки път когато Ся Яо нанесеше добър ритник, той започваше да ръкопляска и да подсвирква. Тогавя Ся Яо се обръщаше към него и когато погледите им се засичаха, в тях се четеше взаимно разбиране и забавление.

Когато дойде време за почивка, Да Ю подаде на младия мъж една хавлия и двамата започнаха да си говорят. Ся Яо беше в изключително добро настроение, което ясно си личеше от ентусиазираните жестове и мимики, с които придружаваше говоренето. Сякаш десетминутните почивки не бяха достатъчни, за да изговори всичко, което се въртеше в главата му. Затова всеки път, когато долетеше сигнала от свирката на инструктора, той ставаше, изтупваше панталона си и се обръщаше отново към Да Ю, за да каже още няколко думи.

Юен Дзун откри колко многолика личност представлява Ся Яо.

С тези, които харесваше, Ся Яо можеше да говори за каквото и да е. Съответно с тези, които не харесваше, той се държеше изключително студено. За щастие Юен Дзун се намираше между тези две определения - той нито беше мразен, нито пък харесван от Ся Яо, затова и поведението му към него беше нито топло, нито студено, нито сладко, нито горчиво. Намираше се в такова положение, което го караше да се чувства все едно хиляди мравки го хапят.

Особено когато пред себе си имаше нагледен пример какво означава „харесване" - това му докарваше онзи тръпчив вкус като на оцет. Можеше само да си представя колко кисело е в действителност.

По време на първата тренировка Юен Дзун излезе от офиса и отиде лично да наблюдава прогреса на учениците.

Сюен Да Ю стоеше горе на светло място, но изведнъж тъмна сянка попадна пред него и попречи да вижда Ся Яо. Помисли си, че е просто съвпадение и затова извърна глава настрани, за да може да вижда по-ясно Ся Яо. Но както и да застанеше, накъдето и да обърнеше глава, сянката сякаш го следваше и скриваше Ся Яо.

„По дяволите! Тоя няма ли очи?"

Сюен Да Ю изгаси цигарата си и стана да се разходи из залата за тренировки, като не изпускаше от поглед какво се случва около него. Ако някой го видеше, щеше да си помисли, че просто оглежда оборудването за тренировки, но в действителност той не отделяше очи от наредените в права линия ученици. Но каквото и да правеше, където и да отидеше, Юен Дзун винаги беше там, прецизно пресметнал местоположението си, за да блокира гледката му. Където и да се преместеше Ся Яо, Сюен Да Ю успяваше само да види част от ходилото или ръката му, и то за секунда само. Сюен Да Ю ускори крачка, но и това се оказа безсмислено, защото се намираше прекалено далече от Ся Яо, а Юен Дзун беше много по-близко. Ако Да Ю правеше няколко крачки в опит да избяга от обсега на сянката, то Юен Дзун трябваше да направи само едно крачка.

Advance bravely - Давай смелоNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ