54. Отново изигран

69 6 0
                                    

Драмата с крадеца и Да Ю продължава...


Сълзи започнаха да блестят под клепачите на Джъ Шуей, а лицето му показваше истинско

разкаяние.

- Ако ти не ме беше занесъл до твоята къща и не ме заплаши, дали щеше да ми дойде наум да те обера? Ако не беше толкова невероятно богат и не ми развяваше онези обувки за толкова хиляди, дали щях да се реша да ги взема? Ако ти не ми беше показал какво означава безгрижен живот, изпълнен с охолство и просперитет, дали щеше да ми хрумне да се влача така? Ако ти не ме беше накарал да се почувствам като крадец, щях ли да съм днес тук? Е, кажи ми, кой в крайна сметка е виновният?

Сюен Да Ю беше изцяло погълнат от водопада от обвинения на Джъ Шуей, когато осъзна колко вярна е приказката, че за всеки влак си има пътници! Всяка прослойка на обществото си има някакъв талант, голямо богатство. Сред утайката на обществото се намраше някой като Джъ Шуей, който беше истинско чудо на чудесата!

Всеки грешник в миналото имаше някоя сърцераздирателна история. Сюен Да Ю истински се наслаждаваше на историята, която Джъ Шуей му рецитираше сега. Всъщност беше много по-приятно от това да го замъкне в най-близкия полицейски участък.

Да Ю смекчи малко тона и проговори.

- Поне слез от мен. - Джъ Шуей го изгледа с явно недоверие.

- Обещай ми, че няма да ме удряш повече.

- Обещавам, а сега слез от мен!

Едва след като чу тези думи, Джъ Шуей се отлепи от Да Ю и спусна крака на земята, но в очите му още се четеше недоверие. Май Да Ю нямаше никакво намерение да го напада отново, затова сърцето му се поуспокои малко.

Да Ю извади цигара и я постави между устните си, но преди да успее да я запали, Джъ Шуей я отмъкна и я запали. На всичкото отгоре безсрамно му заяви:

- Извади си друга.

Да Ю изгледа изпитателно Джъ Шуей от глава до пети.

- Как ти е името в края на краищата?

- Уан Джъ Шуей.

- Лъжец! - изригна Да Ю. - Помолих мой приятел от полицията да провери името ти и познай - не излязоха никакви сведения за това име.

- Ами аз не съм регистриран по местоживеене.

- И кое е родното ти място?

Advance bravely - Давай смелоDonde viven las historias. Descúbrelo ahora