61. Чувства, извън контрол

75 7 0
                                    


Юен Дзун плъзна връхчето на езика си по гърдите на Ся Яо и бавно се заприближава към едното зърно. Колкото по-близо отиваше, толкова по-напрегнато ставаше тялото на Ся Яо и толкова по-упорито се бореше срещу него. Едно близване беше достатъчно, за да накара малката точица да настръхне.

- Ами ако искам да ги вкуся? - попита Юен Дзун и впи жаден поглед в зърната.

Ся Яо се изчерви целият.

- Виж, отиваш прекалено далеч... - но думите му затихнаха в сладки стонове когато Юен Дзун докосна за първи път малката пъпчица с върха на езика си. Близна го още веднъж и цялото тяло на Ся Яо се разтресе неконтролируемо. Начинът, по който реагираше тялото му, караше топлина да се излива в стомаха на Юен Дзун. Той усили натиска на езика си върху чувствителното връхче, дразнеше го, вкусваше го...

Първоначално усещането от докосването на Юен Дзун се събираше в гърдите на Ся Яо и оттам потече по цялото му тяло. Затрепери още по-силно. Юен Дзун все още притискаше ръцете му, независимо от всичките опити на Ся Яо да се измъкне.

Засрамен от силната си възбуда, Ся Яо скри глава в извивката на ръката си. Всяко трепване на гласните струни, всяко преглъщане извикваха привлекателни танцуващи линии по шията му.

Юен Дзун нежно гризна едното зърно, след това го засмука. Ся Яо беше толкова възбуден, че притисна силно таз в надвесеното над него тяло и обгърна мускулестите му бедра със своите. Това възбуди до полуда Юен Дзун.

- Не издържам повече...

Юен Дзун премести вниманието си върху другото връхче. Прихвана ръцете му с едната си длан, докато с пръстите на другата си ръка започна с въртеливи движения да дразни сладката пъпчица.

- Мамка му... Моля те... - стенеше и пъшкаше Ся Яо, а предната част на бельото му вече беше подгизнала.

Юен Дзун знаеше, че зърната на Ся Яо ще са изключително чувствителни, затова започна лекичко да ги ближе. Беше сигурен, че Ся Яо е напълно неопитен, а в случаите когато сам се е докосвал, винаги е посягал директно към проблема. Винаги е пренебрегвал останалата част от тялото си.

Непознатото, нагнетяващо сексуално чувство срина всяка воля на Ся Яо да се съпротивлява. Съзнанието му не можеше да следва тялото. Всички маски бяха свалени. Остана само първичното животинско удоволствие.

Advance bravely - Давай смелоDonde viven las historias. Descúbrelo ahora