Сюен Да Ю беше много объркан от поведението на Уан Джъ Шуей и почти веднага се развика.
- Махай се. Отивай където искаш и прекарай живота си с когото искаш. Нямам време за теб.
Уан Джъ Шуей направи обидена физиономия.
- Как може да ми говориш така? Особено след като отказах участие заради теб! И за твоя информация, парите, които щяха да ми платят за днес, са двойно на това, което получавам обикновено. Изгубих толкова много пари, защото исках да съм с теб.
Да Ю само изръмжа и злобно отговори:
- Да съм те карал да отказваш участието?
- Не... – Джъ Шуей поклати чантичката, която носеше в ръка. – Виж, така или иначе вече към купил Танюен [1]. Ще е голяма загуба да го изхвърля. Защо трябва да се лутам насам-натам по Нова година? Хайде, ела. – още докато говореше, Джъ Шуей обгърна ръката на Да Ю със своята и макар Да Ю да се дърпаше, успя да го привлече в къщата.
Да Ю се настани с възможно най-недоволната физиономия на лицето си и извика:
- Хайде, отивай да готвиш Танюена.
Уан Джъ Шуей побърза да се шмугне в кухнята, където сложи една тенджерка с вода да заври, и зачака. Докато чакаше реши да отиде във всекидневната, където Да Ю седеше мирно и се опитваше да се обади по телефона. Но никой не приемаше обаждането.
- Закъде бързаше така одеве? – попита равнодушно Джъ Шуей.
- Търсех някого. – отвърна ядно Да Ю.
- Полицай Ся ли търсеше? – настоя мъжът.
Сюен Да Ю се изненада и обхванат от подозрения, попита с тон, преливащ от съмнение:
- Откъде знаеш?
Джъ Шуей само се изкикоти.
- Та ти му вървиш подир задника по цял ден. Ако не го видиш един ден, не преставаш да го мислиш. Непрекъснато. Два дни ако го няма, се паникьосваш. А на третия ден вече откачаш.
Да Ю осъзна колко добре го познава Джъ Шуей и не можа да сдържи изпитателния си поглед, който обходи мъжа пред него.
- Ти да не би да ме преследваш?
- Не е нужно да го правя. – Подсмихна се самодоволно Джъ Шуей. – Всеки може да види начина, по който го гледаш.
DU LIEST GERADE
Advance bravely - Давай смело
HumorAdvance Bravely / Давай смело (новела) Автор: Чай Джидан Жанр: Комедия, Еротика, Романс, БЛ, +18 Страна: Китай Съдържание: 215 глави + 10 допълнителни глави (епилог) Главни герои: Юен Дзун, Ся Яо Поддържащи герои: Пън Дзъ, Ли Жен Шен, Сюен Да Ю, Уан...