99. Не мога да си позволя да се излагам

43 3 2
                                    


Сюен Да Ю се промуши между хората без грам да обърне внимание на погледите, с които го удостояваха зрителите.

Макар Господарят Мо Ду да нямаше нищо в ръката си, само с едно бързо извъртане на китката и на тези дълги пръсти, и в ръката му се появи тесте карти. С едно почукване те се разпериха в перфектно ветрило, след което всички те се превърнаха в бонбони,  които полетяха към публиката. Зрителите, притаили дъх, се втурнаха трескаво да ги събират. Самият Сюен Да Ю беше ударен по главата с един бонбон, а друг – шоколадов, попадна в ръката му.
- Деца, дръжте очите си широко отворени, защото господарят Мо Ду може не само да направи така, че бонбоните да се появят. Той може и да призове играчки!


И като по команда от ръкавите на Мо Ду започнаха да се показват плюшени играчки, които полетяха към децата от публиката. По това време Да Ю вече се намираше на първия ред твърдо решен, че това наистина е Уан Джъ Шуей. Странна работа – макар да стоеше толкова близо до него, Да Ю все още не можеше да разбере как ставаше тази магия. Откъде се появиха тези плюшени играчки? Но скоро осъзна, че няма как да разгадае тайната на този фокус. Ако можеше, то сигурно часовникът му все още щеше да е на ръката му.

Уан Джъ Шуей почти изпусна арсенала, необходим му за следващия фокус, когато съзря Да Ю в публиката.
- Красиви дами, моля за вашето внимание. Гледайте внимателно, защото Господарят ще ви поднесе изненада.


Уан Джъ Шуей пъхна ръка в джоба си и когато я издърпа се появиха чудни рози, по чиито листенца все още имаше росни капки. И за да направи фокуса още по-впечатлителен, той застана с гръб към публиката и започна да вади роза след роза от джоба си.

Едно от момичетата застанало близо до Да Ю не спираше да възклицава и да се чуди на глас.
- Боже мой! Как е възможно това? Как го прави?
- Нека и красивите господа да внимават, – отново заговори водещият с развълнуван глас, – защото Господарят Мо Ду е подготвил цвете и за вас. Но само за един от вас…


След поредица от  преувеличени, смешни движения Уан Джъ Шуей извади голяма маргаритка и я подхвърли към мъжката част от публиката. По една абсолютна случайност цветето попадна в джоба на сакото на Да Ю. (да бе, чиста случайност! На ти таз маргаритка, щото искам да оправиш моята :D :D :D.  Между другото коментарът на английската преводачка тук е – Божке ле!! Това е най-добрата стратегия за флирт!)

Advance bravely - Давай смелоWhere stories live. Discover now