25-27

98 8 2
                                    

кредит за снимката #advance bravely - instagram

25. Влюбени гълъбчета под дъжда

След няма и десет секунди престъпникът изпадна в несвяст. Ся Яо най-накрая задиша спокойно и дойде на себе си. Юен Дзун продължаваше да притиска мъжа към земята в случай, че внезапно дойдеше в съзнание. Дори успя да го претърси навсякъде и да намери два пълнителя с патрони, които прибра в джоба си.

"Може ли вече да ме пуснеш да изляза?" мърмореше си Ся Яо докато блъскаше по прозореца.

Юен Дзун обаче напълно го игнорира. Сграбчи престъпника и най-безцеремонно закрачи към близката кола, завърза го с предварително приготвено въже и накрая го набута в багажника.Едва след като се погрижи за всичко, Юен Дзун се върна при прозореца на спалнята на Ся Яо.

Единственото, което Ся Яо успя да види през стъклото, беше наведената фигура на висок, мускулест мъж, който тичаше под дъжда. Внезапно прозорецът се отвори и Ся Яо попита.

- Къде е той?

- Вече е завързан. Утре ще го предам на полицията. – Юен Дзун извади пистолета и пълнителите и ги хвърли вътре в стаята. Ся Яо ги взе, но не беше никак доволен, затова го изгледа с поглед, пълен с гняв.

- Защо, по дяволите, затръшна така прозореца? А? За кой се имаш? Някоя голяма работа? О, за Бога, ама и ти с твоето его! Мислиш си, че можеш да изнесеш представление сам-самичък и да пребиеш всичките лоши пичове, един по един и да се покажеш като герой, а? Копеле такова, аз съм истинското ченге тука! Кой, по дяволите, ти дава право да се месиш в МОЯТА РАБОТА, а?!

Юен Дзун остана абсолютно спокоен в отговор на гневния изблик.

- Исках единствено да не се намокриш. - Ся Яо зяпна и замръзна. Толкова неща бяха на върха на езика му да ги избълва, но сякаш не можеше да формулира думите.

- Как са китките ти? Все още ли те болят?

Ся Яо изсумтя.

- Добре съм, болката отдавна престана.

- Покажи ми ги.

- Защо?

Без да му даде възможност да се противи Юен Дзун придърпа една от ръцете му през прозореца и я огледа невярващо.

- Наистина ли са добре китките ти?

Без да дочака отговор той затегна хватката на ръката си около тази на Ся Яо и стисна още по-силно от предния път. ( е добре де, то бива bdsm, ама чак толкова... ц ц ц!) Юен Дзун искрено се наслаждаваше на гневния вид, който придоби Ся Яо.

Advance bravely - Давай смелоWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu