113. Неочаквана изненада

27 4 2
                                    


Вечерта, след като Юен Дзун помогна на Ся Яо да се измие и изкъпе, бодигардът забеляза, че чантичката с мазилата за кожа липсват от рафта.
- Къде е комплектът за лице? – попита той, а лъжите потекоха от устата на Ся Яо в мига, в който си я отвори.
- Помолих майка ми да го занесе у дома.


Юен Дзун не каза нищо, взе една хавлия и влезе в банята.

По-късно двамата решиха да спят на отделните легла, които бяха съвсем близо едно до друго. Едно от любимите неща на Ся Яо преди да заспи, беше да гледа към Юен Дзун. През времето осъзна, че навиците му бяха съвсем различни от неговите или на когото и да било другиго. Юен Дзун рядко си играеше с телефона. Ако го държеше в ръцете, беше, за да провери съобщенията си, след което просто го оставяше на нощното шкафче и не го поглеждаше повече. Дори позата му на спане беше много обрана и подредена. Почти никога не показваше желания за някоя по-различна поза. Завивката го обвиваше внимателно, а чаршафът на леглото никога не се намачкваше (аха, бе в 101 май не остана милиметър несмачкан чаршаф, ама айде. Да кажем, че там не спахте!). Годините на военен живот бяха пуснали сериозни корени в сърцето му.

Ся Яо се замисли какво ли би било, ако двамата живееха заедно. Дали щеше да е твърде напрягащо? (в някои конкретни ситуации със сигурност!)

Юен Дзун запали цигара и бавно запуши, а Ся Яо го наблюдаваше с тихо доволство. Завивката беше ниско под корема на Юен Дзун, наполовина завивайки го. Мъжественото му излъчване и грубите мускулести очертания само подчертаваха несравнимия му сексапил и характер. От веждите до брадичката, и надолу до адамовата му ябълка, всичко това изглеждаше като една здрава права линия, почти като острие на нож. Но стоическото му излъчване се губеше в мига, в който се видеха очите му и този магнетичен поглед, който му придаваше светъл и жив вид. 

Юен Дзун погледна към Ся Яо, който в момента си играеше с голямата възглавница – гъба. 

Човекът, чието фамилно име беше Ся, и който някога се беше клел, че никога няма така да се задява в леглото, сега си играеше сам с възглавницата, без да му омръзва. Непрекъснато стискаше между дланите си върха на гъбата, а пънчето само се издължаваше и свиваше под натиска на ръцете му. Показа се едно розово връхче на език, което спря на сантиметри от възглавницата и бавно започна да имитира близане по цялата дължина на възглавницата. Очите му горяха с палави искри, които доста успешно провокираха мъжа до него. Юен Дзун, който едва беше успял да се успокои, отново беше обхванат от див пожар.

Advance bravely - Давай смелоTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang