117. Аз наистина съм глупак!

50 4 5
                                    


Юен Дзун шофираше по пътя към дома, а сестра му седеше на седалката до него и плачеше като бебе.
- Защо беше всичко това? Нищо не съм направила и пак бях обвинена?! Батко, казвам ти, този срам е твой! Заради теб понесох да ме замерят с развалени яйца и зеленчуци. Трябва да ми се реваншираш! 
- О, между другото, онзи болен, мускулест пич, с когото бях по-рано, по-добре го разкарай по най-бързия начин. Не става дори за пръдня!


Колата изведнъж се закова на място. Плачът на Юен Жу секна в мига, в който Юен Дзун натисна спирачката. Младата жена го изгледа изненадано и го попита:
- Какво има, батко?
- Закарай се сама.
- Ама… - Юен Жу искаше да каже нещо, но Юен Дзун вече беше извън колата и се отдалечаваше с големи крачки. (Ха! То бивало и да е с малки крачки!)


Бодигардът се върна на мястото, където се бяха разделили със Ся Яо, но бяха изминали поне десет минути откакто той тръгна пеша оттам. Познатият аромат нахлу в ноздрите на Юен Дзун. Никой не можеше да го увери, че инатостта на Ся Яо ще бъде сломена и той ще вземе такси!

Юен Дзун тръгна по следата на миризмата и след не повече от четири-пет минути познатата фигура насреща му потвърди мислите му. От десет минути Ся Яо вървеше абсолютно безцелно по пътя, като беше успял да измине 2 километра. От време на време се спираше до някой знак „СТОП“ или на някой ъгъл, и тихичко пушеше цигари. Очите му не виждаха нищо. Без да асимилира, нито да вдигне ръка, за да го повика, Ся Яо подмина едно празно такси. Просто смачка угарката от фаса и продължи да върви в неизвестна посока. 

Юен Дзун не разкри присъствието си, само тихичко вървеше след него и го следеше, накъдето и да тръгнеше. Вървеше с него по всички грешни пътеки и завои. В онзи момент Юен Дзун сякаш видя снежните поля покрити със скреж, когато насреща му се появи Ся Яо с огромната чанта на гърба, борещ се с усилие за всяка стъпка в дебелия сняг и лед, по пътя към родната му къща. Но тогава кракът на Ся Яо не беше счупен, и то заради Юен Дзун. Тогава вървящата фигура нямаше да се клатушка и превива едва след десетина минути ходене, и нямаше да има нужда от дълга почивка. Днес, след този дълъг цикъл от спиране и вървене, решимостта на Ся Яо започна да се стапя с всяка следваща стъпка. 

И когато Юен Дзун не можеше повече да върви тихо след измъчената фигура на Ся Яо, последният извади мобилният си телефон. 

Advance bravely - Давай смелоTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang