Тиен Йен Ци остави багажа си и се обърна към Ся Яо, за да изрази благодарността си.
- Благодаря ти, полицай Ся.
- Откъде знаеш, че съм полицай? – изненада се Ся Яо. - Някой ти каза ли?
- Не, направих малко проучване на школата преди да дойда. Знам кои са треньорите, на каква възраст са, какви са силните и слабите им страни. Освен това знам имената на изявените ученици, които са завършили тук.
„И ти наричаш това малко?“ помисли си Ся Яо. „Та то е все едно си някой шпионин, дошъл на тайна проучвателна мисия!“
- Полицай Ся, – добави Тиен Йен Ци – ще направя всичко по силите си, за да ти върна парите.
Ся Яо го потупа по рамото и му отговори великодушно.
- Не бързай. Първо отиди да те прегледат.
Йен Ци кимна и тръгна в посока към стаята за прегледи. А Ся Яо отиде в залата, където бяха събрани всички кандидати, успешно преминали проверките, и отвори досието на Йен Ци.Там наистина се потвърждаваха думите му, че наскоро е излязъл от казармата, и не е работил нищо друго. Така че шансовете наистина да е шпионин бяха доста малки. Освен това никой шпионин не би създал такава суматоха и не би тръгнал да си излива душата в мига, в който кракът му стъпи на територията на школата. Това успокои Ся Яо и той престана да се тревожи.
Не след дълго в стаята влезе като хладен повей Юен Дзун. В мига, в който феновете му го видяха, се втурнаха като рояк пчели към него и заваляха молби за автографи и снимки. Всички се държаха все едно се срещат с някоя знаменитост.
Ся Яо се подразни от тази сцена. „Копеле такова! Тук си, за да подбереш кадри за бодигарди, а не да се вживяваш на филмова звезда.“
Най-накрая Юен Дзун успя да се отскубне от ятото хора, което го беше обградило и бавно се отправи към стаята, откъдето го наблюдаваше Ся Яо.
Полицая го изгледа накриво докато набутваше цигара в устата си.
- Чичко Юен, станал си гореща тема!
Юен Дзун прибута с език цигарата в най-удобна позиция, но не я запали.
- Запали я!
Ся Яо го изгледа и му се озъби:
- Явно си толкова горещ, че можеш да се самовъзпламениш! Що не си я запалиш сам?
Бегла усмивка пробяга по лицето на бодигарда докато посягаше към ръката на Ся Яо. Сграбчи я и я набута в джоба на панталона си, за да извади запалката от там, след което, отново водена от него, ръката се вдигна нагоре и запали цигарата му. (е те това искам да го видя!)
YOU ARE READING
Advance bravely - Давай смело
HumorAdvance Bravely / Давай смело (новела) Автор: Чай Джидан Жанр: Комедия, Еротика, Романс, БЛ, +18 Страна: Китай Съдържание: 215 глави + 10 допълнителни глави (епилог) Главни герои: Юен Дзун, Ся Яо Поддържащи герои: Пън Дзъ, Ли Жен Шен, Сюен Да Ю, Уан...