106. Благодаря ти

34 3 1
                                    


На следващия ден, по време на обедната почивка, Ся Яо отиде до близкия магазин за козметика, твърдо решен да накупи подаръци за Сюен Да Ю, който му се сърдеше без причина. Но още преди да завърши покупките му се обади Джан Тиен.
- Ся Яо, нещо лошо се е случило и има общо с онази банда бодигардове, с които се мъкнеш. Откарани са в 20-ти участък. Имам приятел там, от него разбрах. Не исках да крия нищо толкова голямо от теб, затова побързах да ти се обадя.
Ся Яо моментално посивя от чутото, грабна покупките и тръгна.


- Какво се е случило? -  попита той щом стигна до Джан Тиен.
- По-добре виж сам. Всичко е тук. – Джан Тиен посочи компютъра си.


Ся Яо седна на мястото му и се зачете във информацията пред него. Колкото повече четеше, толкова по-мрачно изражение придобиваше. В общи линии ставаше въпрос за бодигард, обучаван от Юен Дзун, който нелегално е събирал дългове и си е присвоявал не малък процент от тях. В допълнение дори е използвал експлозив, ранявайки много хора. Всичко това е довело до ужасяващи последствия.
- Това не може да бъде!


Ся Яо знаеше по-добре от всеки още откакто се присъедини към школата на Юен Дзун, че на всички ученици обръщат много внимание точно на това – никога, при никакви условия да не приемат незаконни договори. Независимо колко им се предлага, никога да не ги подписват.

Джан Тиен се обади:
- Този репортер беше много бърз в пускането на новината. Полицията дори не беше приключила разпита на заподозрения когато новината беше пусната. И звучи сякаш знае всички детайли, сякаш знае много повече от полицията.
- Това трябва да е капан!


Ся Яо усещаше колко несправедливо е всичко. Новинарският сайт наистина имаха обективна гледна точка и никъде не бяха изказали лично мнение. Но много умело и заобиколно говореха лошо за школата на Юен Дзун, като намекваха, че цялата работа е една добре прикрита измама за източване на пари и прикриване на незаконни сделки. Дори настояваха, че подборът на бодигардове било параван, че школата нямала реално тренировъчна дейност, и че умишлено се назначавали допълнителни часове, за да се присвояват допълнително пари.

Мамка му!

Ся Яо скочи от стола и заяви:
- Незабавно трябва да отида до 20-ти участък. Моля те, грижи се за нещата тук. Ако изскочи нещо спешно, веднага ми се обади.
- Добре, нямаш проблеми. Отивай.

Advance bravely - Давай смелоDove le storie prendono vita. Scoprilo ora