Weszłam do pokoju i czekałam aż przyjdzie. Zjawił się po chwili.
- O co chodzi Anno? - spytał.
- Nie udawaj. Ja wiem. - powiedziałam.
-Ale co wiesz? Możesz jaśniej? - spojrzałam się w jego niebieskie oczy i powiedziałam mu wszystko.
- Wiem że chwilę temu okłamałeś nas wszystkich twierdząc że spóźniłeś się przez Else. - spojrzał się podejrzliwie ale nic nie powiedział - Ja wiem gdzie Ty byłeś dziś Jack.
Usiadł na przeciwko mnie, patrzył się ale nic nie mówił. Szkoda że nie umiem czytać w myślach.Po dłuższej kilku minutowej ciszy odezwał się.
- Skąd wiesz? - spytał.
- Elsa kazała mi za tobą lecieć - przewrócił oczami, a ja kontynuowałam - Wiem że byłeś u Mroka. Wiem co mówiliście.
- Wleciałaś tam za mną? - był trochę zdenerwowany.
- Tak. Wiem o czym rozmawialiście ale nic prawie nie zrozumiałam ale po pewnym zdaniu obstawiam że to nie pierwsza taka wizyta. - powiedziałam tak by nie zabrzmiało jako pytanie a stwierdzenie.
- Anno, nie mówi nikomu. Proszę. Wytłumaczę Ci to kiedyś ale nie mów nikomu. - nie mogłam tak ważnej rzeczy zataić. Chyba to o czym myślałam wyczytał z moich oczu - Nie jest to takie proste. Sam jeszcze nie jestem pewny czy mu wierzę czy nie. Próbuje tylko coś zrozumieć.
- Oświeć mnie. Może pomogę. - wtrąciłam.
- Nie będę cię w to mieszał. - już to zrobił. Wstałam.
- Jack ja z nim rozmawiałam. - zrobił wielkie oczy - Nie zrobił mi krzywdy dlatego też dziwię się temu co North powiedział, co za wiadomość nam przekazał od Pana Księżyca. Nie zgadza mi się to. To nie ma sensu przecież. Jak by tak było zabił by ciebie w tedy i mnie przy okazji ale nie zrobił tego. Wytłumacz mi o czym rozmawialiście, może w tedy coś z tego zrozumiem. - był zdziwiony.
- Dobrze powiem co wiem. - odezwał się po dłuższej chwili - Mrok twierdzi że nie powinniśmy ze sobą walczyć. Na dodatek nie możemy go zabić bo równowaga świata będzie zachwiana. W tedy nie wiem co się może stać, ale napewno nic dobrego.
CZYTASZ
Historia prawdziwej miłości✔️
FantasyNowa powieść dwojga osób, które poznają się. Zaczyna się historia, która splątuje ich losy na zawsze w intrygi, kłamstwa i miłość. By być ze sobą, będą musieli pokonać wiele trudności m.in. śmierć. Czy im się uda? Dowiecie się czytając tę powieść. P...