🤍
Assalamualaikum, hai semua.
Selamat datang ke DIA, LELAKI MISTERI karya sulung allyn_allyn. Terima kasih sudi meluangkan masa untuk membaca cerita ini.
First of all, Ally sangat merendah diri bersama karya Ally ini. Karya yang tidak seberapa, tapi Ally tahu ada pembacanya. Ally sangat terhutang budi pada para readers yang sudi memberi vote, tinggalkan komen yang membina dan yang baik dan follow Ally untuk tahu tentang perkembangan karya yang seterusnya. Dan tidak lupa juga kepada mereka yang sudi masukkan karya ini ke dalam reading list atau promotkan ke mana-mana tempat.
I'll remember you all.
Secondly, Ally nak maklumkan, karya DIA, LELAKI MISTERI by Ally ini adalah tertakluk pada hak cipta allyn_allyn. Semuanya adalah idea yang timbul dalam benak Ally sendiri. Ally haramkan untuk sesiapa sahaja menciplak atau memplagiat karya Ally walaupun sedikit. If ada kebetulan, Ally minta maaf and you can kindly pm me untuk selesaikan salah faham. I'm a kind person, don't worry. Ally tak suka besar-besar kan sesuatu keadaan. Ally akan ambil tindakan tegas kalau tahu ada yang mencuri hasil karya Ally, even Ally sedar Ally cuma writer ikan bilis je. Tapi itu tak bermakna awak boleh memplagiat karya orang lain. Walaupun Ally tak tahu, tapi Allah tahu. Tuhan tahu.
Awak akan terima balasan yang setimpal dengan kecurian yang awak lakukan.
Thirdly, Ally harap sangat pembaca DIA, LELAKI MISTERI ni bukan daripada golongan silent readers. Walaupun dalam semua bab yang awak baca, awak cuma tinggalkan satu vote or satu komen sahaja dah cukup buat Ally tahu kewujudan awak. Tolong, tolong dan tolong jangan jadi silent readers. Sedih tau. Sapa yang jadi silent readers tu nanti malam Ally ketuk pintu rumah dia.
Jangan main-main.
HAHAHA.Walaupun DLM ini sudah di edit, dan ditambah baik... Mungkin masih ada lagi mana-mana kecacatan yang Ally tak sedar. Kalau ada typo ke apa salah tatabahasa ke, jangan malu-malu untuk komen tau.
Itu sahaja Ally nak membebel sebagai pembuka kata.
Hope you all enjoy reading!
Love :)
YOU ARE READING
DIA, LELAKI MISTERI✓
RomanceAwalnya hidup dia sama sahaja seperti manusia lain. Bangun pagi, bersiap pergi kerja, pulang kerja dan tidur. Itulah yang berulang-ulang setiap hari. Sehinggalah suatu hari, matanya telah menyaksikan satu mayat yang terkujur di atas jalan, dengan...