🪄1.BÖLÜM🪄

1.8K 41 33
                                    

En sonda bir süpriz var :)

Tüm Draco ve diğer karakterleri severlere Merhaba. Birçok Harry Potter hayran kitabı okudum ve bende yazmak istedim birtane.

Tüm hikayeyi kafamda kendim kurdum  alıntı olmasa da ufak tefek benzerliği olan birkaç olay olabilir ki zaten bunu birçok yazar hayrankurgu da yapıyor.
İlk 1-2 bölüm hikayeyi anlama için yardımcıdır ama asıl heyecanlı bölümler 3.-4. Bölümlerde gelecektir.

Gerçekten de hikayenin çok güzel olduğunu söyleyebilirim. Bir potterhead iseniz sürükleyici bir kitap olacaktır.

İyi okumalar💫
——————————————————————
Yeni bir sabahın habercisi olan alarmım ile kalktım. Saat sabahın 5'i idi ama okulum buraya biraz uzak olduğu için erken kalkıp o uzun yolu çekmem gerekiyor.

Ben Elena Bella Little. Londra'nın Chiswick eyaletinde ailem ile yaşıyorum. Tek kardeş olmanın verdiği zorluğu her seferinde çekiyorum çünkü ailemin hiçbir zaman bir çocuğu olmamış ve yetimhaneye geldiklerinde bir bebek sahiplenmek istedikleri için daha 15 aylık olan beni sahiplenmeye karar vermişler.
Bunu 12 ay önce yani 10. Yaş günümden sonraki gün öğrenmiştim. Dünyam başıma yıkılmıştı. Küçük bir bebeğin kime ne zararı olabilirdi ki  evlat olarak istemediler beni?

Bu bilgiyi öğrendiğim zamanlarda çok kötü bir hale gelmiştim ailem sandığım insanların yeri değişmemişti benim açımdan ama bu zamana kadar söylememiş olmaları daha kırıcıydı. Gerçek aileme ise öfkeliydim. Onların yaptığı şey tam olarak bencillikti. 15 aylık bir bebeği tek başına bir hayata itmek bir insanın yapabileceği en zalimce şeydi.  

Beni büyüten ailem ise beni dünyanın en mutlu çocuğu olarak büyüttüler ve ben onların  sevgilerini en doruklarında yaşadım.

Babam bir doktor ve işe giderken beni de okula bırakıyor bu yüzden yolum daha çekilebilir hale geliyor. Üstümü giyip çantamı da aldıktan sonra aşağı inip mutfakta birbiriyle uyumlu çalışan çifti görüp kocaman gülümsedim. İkisi de o kadar güzellerdi ki bakmaya doyamıyordum. Hemen yanlarına koşup onlara sarıldım ve huysuzlanmış gibi "Bensiz güzel güzel zaman mı geçiyorsunuz yoksa?" dediğimde ikisi de aralarında bana da yer açıp sarıldılar.

Bir süre bu şekilde eğlendikten sonra sabah enerjimizi bitirmeden babamla evden çıktık. Beni okula bırakıp işine doğru yola koyulan babamın arkasından bakıp gittiğinden emin olmak istedim. Arabası gözden kaybolduktan sonra ise okul duvarının arkasına geçip çantamdan çıkardığım defteri yere koydum.
Eğer tahminlerim doğru ise hayatım değişebilirdi.

Deftere doğru elimi uzatıp bekledim. Odaklanmam gerekiyordu ve en sonunda elimin karıncalandığını hissettim ve görüş açımdaki defterim şuan da benim kontrolüm ile havaya doğru uçuyordu. Defterin duvarı geçmemesine dikkat edecek şekilde yaptığım şeyi serbest bıraktım.

Ben gerçekten böyle birşeyin nasıl olduğunu hala anlayamıyorum. Ben normal bir insan değil miydim? Nesneleri hareket ettirebiliyorum. Daha geçen hafta bana karşı kötü söz kullanan sınıf arkadaşıma içimden geçen şeyi bir anda gerçekleşirken görmüştüm.

Peki ben neydim?

****
Biten derslerin ardından okul kapısına çıkıp babamı beklemeye başladım. Geçen 15 dakikanın ardından neredeyse tüm okul çıkmıştı ama hala babam gelmemişti. Keşke okullarda da baykuşumuz olsa da ailemize ulaşabilseydik diye düşünürken okulun yanındaki yerden gelen bağırış sesleri ile kafamı sesin geldiği yere doğru çevirdim.

Görünürde kimse yoktu ama sesler vardı. Bir deli cesaret ile adımlarımı oraya çevirdim. Karşımda gördüğüm manzara karşısında ağzım açık kalmıştı. Birkaç çocuk kavga ediyordu ama sorun bu değildi. Asıl sorun yerde yatan zümrüt yeşili gözleri ve kuzgun karası saçları olan çocuk karşısındaki 4 çocuğa da hiç dokunmadan havada tutuyordu. Çocuklar çırpınırken benim geldiğimi fark eden yerdeki çocuk kafasını bana çevirdi. Havada asılı olan çocuklar sert bir şekilde yere düşmüşlerdi ve koşar adım oradan uzaklaştılar.

Draco Malfoy ve  Asil CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin