1k okuma aldıııkk. Hepinize çok teşekkür ediyorum💕🌺
Benimle bu yolda ilerleyen herkese teşekkür ederim dilerim ki hikayem tamamlandığı zamandan sonra da okunmaları daha yükseklere ulaşır.
Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin🌺
Yorum atanları etiketliyorum, teşekkür ederim elvinsahinnOliver Avery——————————————————————
Bay Malfoy ve Cissy teyzem bize trene kadar eşlik etmiş ve tren kalkana kadar beklemişlerdi. Onların yanında iken Draco ile kavgalı olduğumu belli etmiyordum çünkü sebebini sormalarını istemiyordum. Zaten trene bindiğim gibi Draco dan ayrılıp Pansy'nin tek başına oturduğu kompardımana girdim.
Bavulumu üste koyup kapıyı da kilitledim, bir başkasının bizi rahatsız etmesini istemiyordum çünkü. Pansy ile tatilin nasıl geçtiği hakkında konuşuyorduk.
"İşte anlattıklarımdan farklı pek birşey olmadı ama birşey hakkında çokça düşünmeye fırsat bul-" Pansy'nin lafını bölen şey kapının Oliver Avery tarafından tıklatılmasıydı. Gülen yüzü ile bize bakıyordu.
Pansy'e döndüğüm zaman açmam için kapıyı işaret etti. Kilidi açıp kapıyı kenara doğru kaydırdım.
"Okula yaklaştık, Cübbelerinizi giyseniz iyi olur. Birde Filch okul hazırlığı içinde olduğu için bavulları odaya kadar çıkarmamız gerek." Oliver bunları dedikten sonra bavullarımıza doğru asasını salladıktan sonra bavullarımız küçük bir hal aldı. Bunu bizde yapabilirdik.
"Okulda görüşürüz." diyip el sallayıp gitti.
"Eğer birinden hoşlanıyorsa bu kadar heyecan yapmamalı." Diyen Pansy kahkaha atarak cüppesini eline alıp giymeye başladı.
"Bay Malfoy söz etmişti aslında ve iyi bir aile olduklarını da söyledi. Belki de anlaşabiliriz." deyip sırıttım. Herkes bir şansı hakederdi değil mi?
.
.
.
"Bu yıl büyücülük dünyasının en sevilen yarışması 3 Büyücü Turnuvası okulumuzda düzenlenecek. Bakan sizlere gerekli olan herşeyi açıklayacak." diyip geri çekildi Dumbledore.
Üç Büyücü Turnavası, işte artık herşeyin değişeceği zaman...
Bakan öne çıkıp kafasındaki şapkayı eline alıp konuşmaya başladı.
"Hepiniz bildiği üzere dünyamızın en önemli ve sevilen yarışması, Üç Büyücü Turnavası. Üç kişinin katıldığı ve görevini sonuna kadar götürmekte zorunlu olunduğu yarışma ve kazanan Sonsuz Şöhrete sahip olacak." diyip tekrar eski yerine geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ve Asil Cadı
FanfictionKaderi ünlü Harry Potter'a benzeyen Elena Bella Little çevresindeki insanlara göre kendinde gördüğü değişikliklerin farkına vardığı anda büyücülük okulundan gelen kabul mektubu ile yeni bir dünyaya adım atmıştır. Asıl kimliğini okul yaşantısı sıra...