🪄 43. Bölüm 🪄

160 14 3
                                    

Metin'le uyumlu GİF sizlerle🌹

Çok uzun bir bölüm oldu umarım Yorum Ve Oylarınızla hikayeme destek olursunuz🌹

İyi okumalar 🌹

————————————————————————Yatakhaneye giden yolda ilerlerken diğer koridordan çıkan Draco'yu gördüm. Elinde bu senenin başından beri düşürmediği siyah defteri vardı ve yatakhaneye giden yolda ilerlemeye devam etti. Önümde olduğu için beni görmemişti. Önden Draco arkadan da ben girdim yatakhaneye ve benim varlığımı girişte anlayan Draco arkasını döndü.

Elindeki günlüğü arkasına götürünce bu durum beni biraz meraklandırmıştı. Neden beni görünce defteri saklama isteği hissetmişti?

Tekrar arkasını döndüğü sırada neden yaptığımı bilmiyorum ama elindeki deftere hızla uzanıp aldım. Defteri almam ile birlikte tabiri caizse üzerime atlaması bir oldu.

"Ver onu bana Elena. O benim defterim." dedi.

"Peki neden senin defterin benim merakımı bu kadar kamçılıyor? Gördüm seni koridorda sakince yürürken defter yanındaydı ama beni görünce arkana sakladın. Bakalım neler yazıyormuş." deyip defterin kapağına baktım. Boş Zümrüt yeşili bir defterdi. Kapağı çevirdiğim sırada Draco'nun defter kapağını sertçe kapatıp çekmesi ile baş parmağım defterin sert kapağı ile sayfalar arasına sıkışmıştı. Ufak da olsa acının etkisiyle ufladım.

"Sadece merak etmiştim böyle birden çekmene gerek yoktu." dedim.

"Kusura bakma, özür dilerim. Kendimi kontrol edemedim. Ayrıca defteri benden alan sensin, defteri birden çekmem sence de normal değil mi?" dedi Draco. Yüzünde o eski Draco'nun takındığı ukala ifade vardı.

"Olabilir, sende gizemli davranmasaydın. Hem ayrıca bu kadar önemli ne yazıyor olabilir ki defterde?" dedim ve gözlerimi aç kurtlar gibi deftere diktim.

"Hiç öyle bakma Elena. Sadece boş, sıradan bir defter. Nesini merak ediyorsun istersen gösterebilirim içini." dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım.

Draco ise defterin son sayfalarını açıp benimle alay edercesine çevirdi.

"Bak gördün mü? Sana söyledim boş bir defter olduğunu. Bu merak huyun hiç değişmemiş." dediğinde içimde anlamadığım bir duygu gezindi. Sevinçli  bir duygu mu yada hüzünlü bir duygu mu bilmiyorum ama garip hissetmiştim.

"Aslına bakarsan ben hiç değişmedim, değişen tek kişi sensin." dedim.

"Her değişim kötü yönlü değildir, Elena." dedi.

"Ama senin değişimin gözle görülür bir şekilde kötüye gitmiş. Yazık halbuki senin iyi bir insan olduğunu düşünmüştüm." deyip defteri unutup merdivenlere doğru ilerledim.

"Ben hala aynı Dracoyum, ufak bir gülüşte gördüğüm neşeyle mutlu olan Draco."

Draco'nun naif çıkan sesi bile içimdeki garip duyguyu bastıramamıştı. Yatakhaneye çıkıp yorgunluğun verdiği uyku ile gözlerimi kapattım.

————————————————————————

Misafir öğrenciler olduğu için normal dönemdeki gibi yoğun derslerimiz yoktu. Günde 3 derse giriyorduk sadece ve son derste Snape'in dersiydi. Snape, derste gevezelik yaptığım için bana 2 gün için kendi ofisini temizleme cezası vermişti. Bu bizim kararlaştırdığımız bir ceza olduğu için dersten çıkıp Snape'in iksir ofisine doğru ilerledim.

Ofisin ikinci katına çıktığımda ocakta kaynayan ve rengi kahverengiden turuncuya dönen iksire baktım. Talimatlar yanındaki defterde yazılıydı ve Profesör Snape benim anlayabilmem için yaptığı aşamaların yanına işaret koymuştu. Hemen gerekli malzemeleri çıkarıp talimattakiler gibi uyguladım. Talimatta bu aşamada 10 dakika beklememizi söylüyordu.

Draco Malfoy ve  Asil CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin