🪄 8. Bölüm 🪄

530 22 14
                                    

Güzel bir bölümle geldim :)

İyi okumalar💫

——————————————————————
Aradan 1 ay geçmişti ve kar kendini göstermeye başlamıştı. Sınavların da yaklaşması ile hepimiz kendimizi derslerden sonra kütüphaneye yada ortak salonlarımıza atıyorduk. Yarın sınavlar başlayacaktı ve sonrasında Noel tatili ile okuldaki ilk senemizi doldurmuş olacaktık. Zaman o kadar hızlı geçmişti ki 2. Sınıf olacağımı bilmek garip geliyordu.

Şuanda dersler bitmişti ve bende kütüphanede Draco ile ders çalışıyordum. Anlamadığı o kadar şey oluyordu ki ne zaman kendi kitabıma dönsem tekrar birşey soruyordu. Ah şimdi de yeni bir sorusu var.

"Elena kapıyı açmak için kullandığımız büyünün ismi neydi?" dediği ile gözlerimi devirdim. Resmen bana gıcıklığına en basit soruları soruyordu. Ona baktığımda gülümsediğini gördüm. Kafasına elimdeki kitapla vurdum. Başını tutup sızlanınca kafasını ellerimin arasına alıp öptüm sonra da jöleli saçlarını karıştırıp 'kusura bakma' dedim.

İkimiz de derslere çalışıp yatma vakti gelince yatakhanelere çıktık. Draco'nun seslenmesi ile ona döndüm.

"İyi geceler şirin şey." dediği ile kıkırdayıp bende ona cevap verdim.

"Sana da iyi geceler süper zeka." O de bana kıkırdayıp yollarımızı ayırıp yatakhanelerimize gittik. Yatağıma girince beynimin yorgunluğu ile hemen uykuya daldım.

Sabah ilk sınav bitki bilimdi bu yüzünden erken kalkıp seralara indik. Sırayla içeri girip sınav oluyorduk. Sıram geldiğinde içeri girdim ve sınavımı olup çıktım. Bunun gibi bugün 3 sınava girip çıktım. Hepsi de kolaydı. Draco ve Pansy ile okulun ortak salonunda buluşacaktık. İlk gelen ben olmuştum. Masaya oturup bal kabağı suyu doldurdum kendime ve bugünün ödülü olarak kendime ısmarladım.

Ortak salona giren Pansy ile ona gelmesi için el salladım. Yüzü neşeliydi.

"Nasıl geçti sınavlar Pansy?"

"Gayet güzeldi. Peki ya senin sınavların nasıldı?" bende sırıtıp cevapladım.

"Benim de sınavlarım güzeldi. Umarım diğer sınavlarımız de öyle olur." dedim ve o da benim karşıma oturup bal kabağı suyu aldı. Birazdan şölen başlayacaktı ama Draco hala sınavdan çıkmamıştı. Biraz daha beklemeye karar verdik. Bizden 10 dakika sonra gelen Draco ile ona el salladım. Bizi görünce yanıma oturdu.

"Nasıl geçti sınavlar? Biraz geç gelince seni merak ettik." önümdeki bal kabağı suyunu aldı ve bana doğru tutup "Senin mi?" dedi. Kafamı olumlu anlamda salladığımda kupayı anında kafasına dikmişti. Bizim gördüğümüz Draco kendini birçok kişiden üst görüp hiçbir eşyasını başkasıyla paylaşmayıp kendisi de başkasının eşyasını kullanmazdı ama şimdi benim yarısını bitirdiğim bal kabağı suyumu bir dikişte bitirmişti. Sanırım bizi daha da şaşırtacak gibi duruyordu.

Ona attığımız şaşkın bakışlara göz devirip konuşmaya başladı.

"Sınavlarım tabiki de iyiydi sadece küçük bir işim vardı onu halledip geldim ama çok açım. İhtiyar bunadı sanırım neden şöleni başlatmıyor?" deyince Pansy ile onun bu haline gülmüştük. Pansy aklına takılan birşey varmış gibiydi ve Draco'ya bakarak sordu.

"Küçük bir işin neydi Draco? Umarım kimse ile kavga etmemişsindir yoksa Bay Malfoy buna çok kızar." dedi. Bay Malfoy o kadar kızgın biri miydi ki? Draco ise babanın ismini duyunca kendine çeki düzen verip tam konuşacağı sırada bizden başka bir yöne sinirle baktı. Bizde onun baktığı yere baktığımızda bana büyüyü yollayıp hastanelik eden, Draco'ya saplantılı kızdı. Kafamı Draco'ya çevirdiğimde ise aklını okudum ama bu istemsizce olmuştu.

Draco Malfoy ve  Asil CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin