🪄 7.Bölüm 🪄

489 26 1
                                    


Etrafımdan gelen seslerle yavaşça gözlerimi açtım etraf bulanıktı bu yüzden gözlerimi  birkaç kez açıp kapadım. Şimdi herşey daha netti. Sağımda oturmuş elimi tutan Pansy uyandığımı görünce Madam Pomfrey'i çağırdı demekki hastane kanadındaydım. Son hatırladığım şey Slytherin'li bir kızın bana büyü yapışıydı.

Kafamı solumda duran Draco'ya çevirdim. Yüzü ağlamaklı bir haldeydi ve sanki 1 haftadır yemek yemiyormuş gibi çökmüştü yüzü. Demekki benim için endişelenmesi gerçekti. Yanımda duran elini avuç içime alıp kapadım. Bana şaşırmış gözlerle bakıyordu ben ise ona gülümsememi sundum. Aklından geçenleri anlayabiliyordum benim iyi olup olmadığımı merak ediyordu.

"İyiyim ben merak etme." dedim. Madam Pomfrey , Pansy ile yanımıza gelirken daha kapının oradan konuşmaya başlamıştı.

"Ah Elena uyanmana sevindim tatlım yaklaşık 5 saattir uyuyorsun. Yapılan büyü seni etkilemiş olmalı." Omzuma dokunarak konuştu. "Ağrıyor mu?" dokunduğu yer sızlıyordu ve istemeden küçük de olsa tiz bir ses çıkmıştı ağzımdan. Madam Pomfrey kelimelerine yenisini ekledi.

"Pekala o zaman bu gece burada kalıyorsun ve verdiğim iksirleri içmelisin." dedi ve kalabalığı yatakhanelerine gitmeleri için uyardı. İlk veda eden Pansy oldu.

"Sana büyüyü yapan kızı tuvaletten çıkarken görmüştüm ve sonrasında Profesör Snape'e şikayet ettim şuan cezada. Ayrıca verilen iksirleri iç ve uyu dinlenmen gerek. Hadi Draco biz de gidelim." dedi ama Draco hiç Pansy'yi duymuyor gibiydi. Bana bakıp konuştu.

"Kendini gerçekten iyi hissediyorsan gideceğiz yoksa gitmiyoruz. Şimdi doğruyu söyle iyi hissediyor musun kendini Elena?" bu çocuğa ne olmuştu böyle çok garipti. Sanki ben bir bebekmişim o de benim annemiş gibi bir durumdaydık. Ona 'iyiyim merak etme.Gerçekten.' deyip ceza almadan yatakhanelerine gönderdim. Bende tek kalınca yorgun olan bedenim ile gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.

Madam Pomfrey'in seslenmesi ile uyandım. Elinde tuttuğu küçük iksir şişesini bana uzattı. Bir dikişte içip tekrar yatağa uzandım. Madam Pomfrey'e merak ettiğim soruyu sordum

"Madam Portfey lanet etkisinde olan bir insanı iyileştirebilir misiniz?" dediğim şey ile kaşlarını kaldırmıştı sanırım sorumu anlamamıştı.

"Ne dediğini anlayamadım canım."

"Demek istediğim şey bugün dersteyken kitabın diğer sayfalarını inceliyordum ve Cruciatus gibi lanetlerin çok etkili olduğunu okudum. Bu tür lanete maruz kalmış kişileri nasıl iyileştiriyorsunuz? Yada bu mümkün mü?"

Elindeki şişe ile yanıma gelip durdu. Boğazını temizleyip konuştu.

"Tabiki de iyileştirmek mümkün sadece kullanılan iksirlerin tadı kötü olduğu için hasta bunu içmekte zorlanıyor yada içmek istemiyor. Bu gibi durumlarda da tedavisi gecikiyor."

Demekki o gibi büyülerin de tedavisi oluyordu. Ona teşekkür edip uyumaya devam ettim.

Uykudayken elimde hissettiğim el ile gözlerimi açtım. Karşımda duran kişiyi karanlıktan seçemiyordum. Pozisyonumu bozmadan ona kim olduğunu sordum. Ses tonundan hemen tanıdım. Bu Draco'ydu. Ne işi vardı bu gece saatinde burda?

"Benim Draco. Sessiz ol yoksa yakalanacağım."

"Delirdin mi sen? Bu saatte neden buraya geldin? Aklından ne geçiyordu?" sessiz kalmaya özen göstererek konuşuyordum.

"Sadece nasıl olduğunu merak ettim ama görüyorum ki oldukça iyisin." deyip güldü. Bu deli hali beni de güldürmüştü. Biz nasıl bir günde böyle yakın iki dost olmuştuk? Garipti ama güzeldi. İçimdekini dışarıya yansıtıp konuştum.

Draco Malfoy ve  Asil CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin