Yorum ve gelen oylar ile mutlu oldum. Teşekkür ederim :)
_glmzeylem Teşekkür ederim :) Dediğim gibi yorum yapanları etiketleyeceğim 😍
İyi okumalar ❤️🔥
Yine uyumlu bir GİF var metinde.
——————————————————————Aradan geçen 1 haftada sadece dersler ve yemek için aşağı iniyordum ve o sürelerde Harry ile ufak muhabbetler kuruyorduk. Beni neşelendirmek için ikizlerden şaka ürünleri bile almıştı.
Şimdi ise artık ortak salonda oturmaktan sıkıldığım işin kütüphaneye gidiyordum, kitaplarla kafamı dağıtmak bazen işe yarıyordu ve şimdi de ihtiyacım tam olarak kafamın dağılmasıydı.
Birinin izinsiz bir şekilde zorla birine dokunması bile canımı yakmaya yeterken bu durum kendime yapılınca işin içinden çıkamıyordum. Sevdiğim kişi bile bana inanmamayı tercih etmişken işim zordu.
Kütüphanenin kocaman kapısını itekleyip içeriye girdim. Kütüphane her zamanki sakinliğindeydi ve huzurluydu. Boş boş rafların arasında dolaşıp ilgi çekici bir kitap başlığı arıyordum. Bulunduğum rafta ilgimi çeken kitap yoktu ve bende arka kısıma doğru ilerledim. Ellerimi rafların üzerindeki kitaplarda gezdirirken önümde birden beliren kitabı gördüm. Bunu kim yapmıştı? Birden bire olmayan kitap nasıl bu rafa yerleşmişti? Etrafıma baktığım zaman kimse yoktu, herkes masasında oturmuş kitap okuyordu. Kitabı raftan alıp kapağına baktım.
Karanlık büyüler
Üzerinde ise kırmızı damga ile damgalanmış Kullanımı Yasaktır yazısını gördüm. Bu beni daha da meraklandırmıştı ve kitabın kapağını açtım. İlk sayfada bulunan beyazı kirletmiş bir karalama vardı. Karalamaya dikkatle baktığım zaman üzerinde Tom Marvolo Riddle yazdığını gördüm.
Bunun kim olduğunu elbette biliyordum, Harry söylemişti. Voldemort!
Ama nasıl olur da birden karşımda belirirdi ki bu kitap? Düşüncelerimi bölen kişi yanıma nefes nefese ulaşan Pansy oldu. Endişe ile çatılmış kaşları ve gözleri, beni de germişti. Kolumdan tutup beni çıkışa kadar sürükledi.
"Pansy artık ne olduğunu söyleyecek misin? Yoksa Draco'ya mı birşey oldu?" bu ihtimali düşününce kalbim ağrımıştı.
"Hayır Draco iyi, söyleyeceğim şey başka bir konu hakkında ve sakin olmalısın." durup dudaklarını yaladı ve devam etti.
"Bahsedilen kaçış planı gerçekleşti ve Bellatrix ile birkaç ölüm yiyen Azkaban'dan çıkarıldı."
Duyduklarım ile korkmuştum. Voldemort planlarını tek tek gerçekleştiriyordu ve bunu bildiğim halde birşeyler yapamıyordum. Sıra sıra herkesi öldürecekti hiç acımadan, kuşku duymadan...
"Pansy sana çok önemli bir soru soracağım, bana dürüst olacağını biliyorum." dedim ve derin bir nefes alıp verdim. Vereceği cevap benim için çok önemliydi, savaş olacaksa ya ona karşı savaşacaktım yada onunla birlikte.
"Gerçekten de Lord adına hizmet etmek istiyor musun? Onun muritlerinden olmaya razı mısın?" dedim. Umut dolu gözlerle Hayır demesini bekliyordum.
"Ben bilmiyorum Elena. Ona istediğini vermezsek bize zarar verir. Ailem yıllar boyu onun yanında yer alırken ben nasıl karşı tarafa geçebilirim? Aileme zarar gelmesini istemiyorum." kekeleyerek konuşuyordu, korkudan dolayı yanında olduğunu anladığım zaman onu ikna etmenin doğru olacağına inanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ve Asil Cadı
FanfictionKaderi ünlü Harry Potter'a benzeyen Elena Bella Little çevresindeki insanlara göre kendinde gördüğü değişikliklerin farkına vardığı anda büyücülük okulundan gelen kabul mektubu ile yeni bir dünyaya adım atmıştır. Asıl kimliğini okul yaşantısı sıra...