Yorum ve oylayanların isimleri etiketlediğimi belirtmiştim, yorumları ve oyları için mersinliyizz' teşekkür ederim. 🌸
Uzun bir bölüm oldu, iyi okumalar🌸
—————————————————————
"Delphiyi ortadan kaldırma planı." dediğinde altın üçlünün bir ağızdan konuşması da olayı heyecanlı yapıyordu.
"Delphi de kim?"
Bu sefer söze ben de karıştım, ne de olsa üvey kardeşimdi değil mi?
"Üvey kardeşim, yani annem ve Voldemort'un kızı." dediğim zaman üçünün de dehşet saçan korku ifadelerini izledim. Şaşırmakta haklılardı, sonuçta birçoğumuz Voldemort'u sevgiden anlamayan bir canavar olarak biliyorduk ve şimdi kızının olmuş olması şaşırtıcıydı.
"Annen kesinlikle delirmiş olmalı, Elena. O canavardan çocuk yapmak mı? Tüylerim ürperdi söylerken." diyip yüzünü buruşturdu Hermonie.
"Voldemort'un kızı ise huysuzluğu size de dokunmuş sanırım. Böylesine sinirli görmemiştim Draco'yu." deyip kaşları havada Dracoya bakıyordu Harry.
Kafamı olumlu anlamda salladım.
"Biliyorsunuz, Voldemort'un bana verdiği görev, Harry'yi öldürmem üzerineydi ve Voldemort gerçekten de bana güveniyor. Delphi ise Lord'un dönüşünde yardımcı olacak Harry'yi sağ salim götürmemi engellemek için olmalı ki bana zarar vermesi için Oliver'ı kullanmış. Oliver ise bunu reddedince ona rüyalarında işkence etmeye başlamış. Kısacası böyle bir ruh hastası." dedim.
"Tamam onun böylesine kötülük yaptığını bir nebze anlayabiliyorum, sonuçta anneleriniz ortak ve belki de senin olmandan rahatsız olmuş olabilir ama neden babasının güce kavuşmasına engel olmak istesin ki?" diyip kaşını kaşıdı Hermonie. Kesinlikle mantıklı bir düşünceydi, bende düşünmüştüm ama bir cevap bulamamıştım.
"Orası kimin umrunda? Sonuç olarak Elena'ya zarar vermek istedi. Onu affetmeyeceğim, bu yüzden de güzel bir plan hazırladım. Hazır mısınız?" diyip bacaklarıyla bağdaş kurarak oturdu masada Draco.
"Elena son görevde animagus olup Harry'yi kurtaracağı için Voldemort'ta istediği gücü elde edemeyecek. Mutlaka bizim malikanede bir toplantı yapacaktır ve bu toplantıda tüm müridlerine türlü işkenceler yaparak hesap soracaktır. İşte bu sırada Elena öne çıkıp Delphi'nin Harry'nin yakalanıp teslim olmasında kendisine engel olduğunu söyleyecek." deyip nefes aldı.
"İyi ama neden buna inansınlar ki?" dedi Ron.
"Ah Ron, daha az önce söylediler. Tabiki Oliver'a soracaklar bunun doğruluğunu." diyip sırıttı Hermonie. Onun bu zekasına hayrandım doğrusu. Bu ikilinin yanında olduğu için içim rahattı.
"Evet, Elena inanmaları için Oliver'a olanları anlatacak ve Oliver'ın da onay vermesi ile tüm müritlerin önünde ihanet suçlaması ile duran Delphi belki de türlü işkenceler görecektir. Çünkü Lord ihaneti asla kabul etmez." deyip arkasındaki duvara yaslandı Draco.
"Plan çok iyi ama birşey eksik, söylemek istemesem bile bunu mutlaka düşünmeliyiz." deyip gözlüğünü düzelten Harry'e baktım. Biraz kaygılı görünüyordu. Sertçe yutkunup tekrar konuştu.
"Ya Elena beni kurtarırken yaralanırsa? O zaman Lord, Elena'nın nerede olduğunu soracak ve cevap alamayınca da şüphelenecektir." dedi. Doğru bir soruydu, eğer yaralanırsam ne diyecektik?
"Onu da düşündüm, eğer Elena yaralanırsa olayın seyri şöyle olacak. Elena, Oliver kendisine zarar veremeyince Delphi'nin kendisine zarar verdiğini ve bu yüzden de hastanede olduğunu söyleyecek." deyip ellerini bana doğru uzattı ve beni yanına çekip sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ve Asil Cadı
FanfictionKaderi ünlü Harry Potter'a benzeyen Elena Bella Little çevresindeki insanlara göre kendinde gördüğü değişikliklerin farkına vardığı anda büyücülük okulundan gelen kabul mektubu ile yeni bir dünyaya adım atmıştır. Asıl kimliğini okul yaşantısı sıra...