Elena aynı Harry gibi, ne zaman mutlu olsa ardından ağlıyor. Bu bölümde şok olacağımız şeyler olacak.
Muhteşem GİF ve resimler sizlerle ❤️
BELKİ BAZILARINIZ HİKAYEYE KATTIĞIM YENİ KARAKTERİ BİLİYORDUR. (Hikayeyi okuyunca anlayacaksınız)
İyi okumalar
——————————————————————
2 hafta sonra
Sınavlar bittiği için noel tatiline girmiştik ve ben ilk haftamı babamın yanında geçirmek istediğimi teyzeme baykuşla iletmiştim. Şimdi ise babam, Dumbledore'un düzenli olarak yaptığı toplantıya gittiği için Harry ile birlikte muggle oyunu oynuyorduk.
Bu oyun puzzle'dı. Harry'yi sinir etmek için puzzlesinden bir parça almıştım ve aldığım için bir türlü puzzlesini tamamlayamıyordu. Ben ise sakin bir şekilde puzzlemi bitirmeye devam ediyordum.
Puzzle'ımın son parçasını da koyduktan sonra Harry'e doğru referans verip elimdeki puzzle parçasını gösterip güldüm. Beni hızla kovalamaya başlamıştı ve evin içinde son sürat koşuşturuyorduk. Bahçeye doğru koşmaya başladığımda Harry beni yakalamış ve gıdıklıyordu. Kardeş olmak böyle birşeydi işte, sinirli olsan da asla sinirini ondan çıkarmazdın ve hep onu severdin, korurdun.
Bahçede şakalaşıp oynarken bir 'pop' sesi ile yanımızda Dobby belirdi ve önümüzde eğilip referans yaptı. Elinde tuttuğu zarfı bana uzatıp "Efendimiz, Elena'ya bir mektup gönderdi." dedi. Harry'nin yanına oturup mektubu açtım ve okumaya başladım.
"Elena nasılsın? Tatilin nasıl geçiyor? Seni çok özledim. Sanırım bunları sen gelince konuşsak daha iyi olur. Sana söylememem gerekirdi ama bunu bilmen gerektiğini düşünüyorum. Birtakım planlar yapıldı, bu sene Harry'den olabildiğince uzak durmaya çalış, lütfen.
Birde aslında nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama burada olaylar biraz karışık. Kimsenin bilmediği birinin var oluşu ile ilgili. Sanırım geldiğinde görmen daha iyi.
Seni seviyorum güzelim.
Birkaç gün sonra yanımda olman için gün sayan Draco."
Mektubu okuduğumda ne düşüneceğimi bilmiyordum. Harry ile ilgili nasıl planlar yapılmıştı? Kaşlarımı çattığım zaman Harry'e baktım. Mektubu o da görmüştü ve düşünceliydi.
"Harry, sanırım benim gitmem gerek. Bu mektuptan sakın ola ki babama bahsetme. Eğer birine birşey danışmak istersen mutlaka Dumbledore'a git." deyip hızla yukarıya odama çıktım. Bavulumu zaten açmadığım için toplamaya da gerek yoktu. Masada duran asamı da alıp aşağıya indim.
Dobby, Harry ile birşeyler konuşuyordu. Mantıklı olan Dobby ile gitmek diye düşünüp beni Malfoy Malikanesine götürmesini söyledim.
Dobby elimi tuttuğu zaman son kez Harry'e bakıp el salladım ve cisimlendik.
Malfoy malikanesinin giriş holune gelmiştik ve tam yanımızdan geçen teyzem korku ile çığlık atmıştı. Onun orada olduğunu bilmediğim için bağırması ile korkup bende bağırdım.
Birkaç saniye içinde boş olan hol yabancı insanlarla doluşmaya başladı. Hala hızla atan kalbimin sesini duyabiliyordum.
Gözlerimi etrafımdaki yabancı çehrelerde gezdirmeye başladım. Sanırım bir toplantı vardı ve biz durumu berbat etmiştik. Gözlerime takılan sarı saçlar ile oraya doğru baktım. Draco donuk bir ifade ile bana bakıyordu. Hadi ama daha az önce mektup yollamamış mıydı çok özlediğine dair. Şimdi neden böyle bakıyordu ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ve Asil Cadı
FanfictionKaderi ünlü Harry Potter'a benzeyen Elena Bella Little çevresindeki insanlara göre kendinde gördüğü değişikliklerin farkına vardığı anda büyücülük okulundan gelen kabul mektubu ile yeni bir dünyaya adım atmıştır. Asıl kimliğini okul yaşantısı sıra...