İyi okumalar Cadı ve Büyücüler 🪄
——————————————————————
Ailemin hatasını ne zamana kadar ödemem gerekecekti? Bir bebeğin masumluğu göz ardı ediliyordu. Ben ailem tarafından terk edilmek istemezdim, ailem ile hep mutlu anılar biriktirip yaşlanınca da onları hatırlayıp gülmek isterdim...
Ailem benim en hassas noktamdı ve Harry bunu biliyordu ama en yakın arkadaşım bunu benim yüzüme vurup beni sevilmeyen, istenmeyen ve bir başka ailenin bakımına uygun gören ailemin hatası olduğumu hatırlatmıştı.
Annem seslere uyanıp gelmişti beni görüp kaldırdı ve odama götürdü. Daha sonra odadan çıkıp aşağı indi. Harry ile konuşmaya gidiyordu ama bu annemin kalbini kırmaktan başka birşey yapmazdı. Annemin sesini duyduğumda odadan çıkıp merdiven başında durup dinlemeye başladım.
"Harry ne olduğunu söyler misin? Neden Elena'ya bağırdığını bilmek istiyorum. Sana ne gibi bir yanlışı olduğunu söyler misin?" deyip sustu. Harry'nin bağırmaktan ve öfkeden hızlı nefes alıp verdiğini duyabiliyordum ama sakinleşip konuşmaya girdi Harry.
"Bayan Little üzgünüm ama bu konu sizinle alakalı değil. Ben eşyalarımı toplayıp gideceğim herşey için teşekkür ederim size. Siz harika bir ebeveynsiniz." deyip adım seslerini duydum ama annem konuşunca adımlarını durdurdu.
"Potter bu konu beni de ilgilendirir çünkü Elena benim kızım. Onu üzmene izin vereceğimi düşünmüyorsun değil mi? " dedi.
"İşte bu yüzden size harika bir ebeveynsiniz dedim Bayan Little. Elena'yı sürekli koruyup kolluyorsunuz ama ne var biliyor musunuz? Elena'nın gerçek ailesi benden bu mutluluğu çaldı. Benim de ailem beni koruyup kollayabilirdi ama Elena'nın öz ailesi bu imkanı kökünden söküp aldı." dedi Harry. Her bir cümlesi beni derinden yaralarken durumun gerçekliği beni daha da parçalıyordu. Öz ailem Harry'den bu imkanı almıştı oysa ki o daha 15 aylık bir bebekti ve aileye ihtiyacı vardı. Söze annem girdi.
"Ne demek yani... Ben tam olarak anlayamadım. Elena'nın öz ailesi senin aileni mi öl-" deyip sustu annem. Bunun böyle öğrenilmesini istemiyordum. Şimdi herşey sarpa sarmıştı. Harry sesini oldukça yükselterek konuştu.
"Hadi ama Elena korkaklık yapma da aşağı gel. Ailenin nasıl bir katil olduğunu anlatmak ister misin?" ismimi duymamla stres olmuştum ve birkaç saniye ne yapmam gerektiğini düşündüm. Hem anneme hem de Harry'e gerçekleri anlatmam gerekiyordu ama bu cesareti kendimde bulamıyordum ki. Dizlerim titriyor, boğazın ağrıyordu. Yavaşça merdivenlerden aşağı inip ikisinin de biraz uzağında ve karşılarında durdum. Ağlamamam gerekiyordu. Annemin gözlerinde duyguyu çözemiyordum ama Harry'nin benden öğrendiğini açıkça belli eden Zümrüt yeşili gözleri beni delip geçiyordu. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
"Bunu öğrendiğim de neler hissettiğimi bilemezsiniz. En sevdiğim ve ilk dostum olan kişinin mutluluğunu çalanın kendi ailem olduğunu öğrendiğimde dünyamın nasıl yıkıldığını bilmiyorsunuz." Sesim gittikçe titremeye başlamıştı. Harry anlatmamı beklemeden konuştu.
"Peki sen benim bu yaşıma kadar neler çektiğimi ve yaşadığımı biliyor musun? Ailem olsaydı ezik muamelesi gördüğüm evde değil de ailemin beni sevdiği bir evde yaşayacaktım." doğruydu evet.
"Harry biliyorum, ben çok özür dilerim senden. Ama anlatmama müsade et. Dumbledore ve Snape bana olanları anlattılar. Annem yani Bellatrix okul bitimine yakın hamileymiş. Doğum yaklaştığı zaman karanlık tarafa geçmek isteyince babam buna müsade etmemiş ama annem kendini o kadar kaptırmış ki karanlık tarafa benden daha doğduğum zaman vazgeçmiş. Babam ise bana 15 aylık bir süre bakıp o da annemin peşinden karanlık tarafa gidip beni hayatta bir başıma bırakmışlar. Babam bir gece yapılan saldırıda Lily ve James Potter'ı..." deyip sustum. Gözlerimde ki yaşlar ben anlattıkça çoğalıyordu. Harry'e bakıp sadece ağlamaktan kısılmış sesimle 'Özür dilerim Harry. Ailemin yaptıkları için." diyebildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ve Asil Cadı
FanfictionKaderi ünlü Harry Potter'a benzeyen Elena Bella Little çevresindeki insanlara göre kendinde gördüğü değişikliklerin farkına vardığı anda büyücülük okulundan gelen kabul mektubu ile yeni bir dünyaya adım atmıştır. Asıl kimliğini okul yaşantısı sıra...