Bol görselli bir bölüm oldu. Yorum ve oylarınızı bekliyorum 💕
Düzenlemeden atıyorum Eğer yazım hatası varsa affola 💕
İyi okumalar💕
——————————————————————-Balo ertesi gündü ve ben bana gelen birkaç teklife hala cevap vermemiştim. Kendi binamdan son sınıf öğrencisi Alex Baden, bir üst sınıfımdan Oliver Avery, Durmstrang öğrencisi olan Stefan Trick. Mantıklı olan seçeneğin Oliver olduğunu biliyordum ama ya Oliver'a karşı bir duygu duyamazsam? O zaman ona Ümit verip yarı yolda bırakmış olurdum ama ben beni sevenleri asla yarı yolda bırakamazdım ki. Draco'yu kıskandırmak için kabul de edebilirdim ama bu çok alçakça bir davranış olurdu Oliver için. Belki Durmstrang öğrencisi Stefan daha iyi bir seçenek olabilirdi tanımadığım için ama bilemiyorum.
En iyisi işi şansa bırakmaktı. Hepsinin ismini kağıtlara yazıp katladım ve içlerinden birisini seçip kağıdı açtım. Bu kaderin bir oyunu mu yoksa gerçekten bir şaka mı?
Kağıttaki isim Oliver Avery'di.
Pekala madem işi şansa bıraktım o zaman şanstan balo boyunca yardım da bekliyorum.
Kafamı yastığa koymuş yarın giyeceğim elbiseyi düşünüyordum. O kadar güzel bir elbise seçmiştik ki Pansy ile gerçekten göz kamaştırıcıydı. (Detay vermiyorum metnin ileri kısımlarında göreceksiniz zaten :D)Düşüncelerimi bölen her zamanki gibi Pansy'di. Heyecanla yanıma koşturarak geldi ve ellerimi tutarak konuştu.
"Harry... Harry beni baloya davet etti Elena. Çıldırmak üzereyim. BENİ DAVET ETTİ. MUHTEŞEM." deyip ellerini yanaklarına götürüp Leyla gibi gülmeye başladı.
"Sana söylemiştim, kardeşim benim gibi akıllıdır. Senden başka bir eş bulsaydı onu dövebilirdim." deyip Pansy'e takıldım.
Leyla halini bırakıp yatağıma uzandı.
"Peki sen kiminle gideceğine karar verdin mi? Bence Oliver hepsinden yakışıklı." dediğinde zaten Oliver'ı seçtiğimi söyledim. Pansy tekrardan hararetle konuştu.
"Hem güzelliğin hem de elbisen ile muhteşem görüneceksin. Elbette şahane kavalyen ile tüm gözler sizin üzerinizde olacak." dediğinde yanına uzandım ve öylece uykuya geçtik.
.
.
.
Yazar anlatımı
Elena güzel mavi gözlerini öne çıkaran güzel bir makyaj yapıp elbisesini üzerine giydi ve dalgalandırdığı saçlarına son bir kez bakıp odasından ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ve Asil Cadı
FanfictionKaderi ünlü Harry Potter'a benzeyen Elena Bella Little çevresindeki insanlara göre kendinde gördüğü değişikliklerin farkına vardığı anda büyücülük okulundan gelen kabul mektubu ile yeni bir dünyaya adım atmıştır. Asıl kimliğini okul yaşantısı sıra...