🪄 42. Bölüm 🪄

150 13 3
                                    

GİF ve resim Metin arasında sizlerle 🌹

Yorum ve oylarınızı bekliyorum 🌹

İyi okumalar 🌹
——————————————————————
Harry kaybolan solungaçlarının sonucu olarak yavaş yavaş bilincini yitiriyordu ama hala aklının derinliklerinde kurtarması gereken birisi vardı çünkü Karagöl halkı acımasızdı ve kalanları acımadan öldürürlerdi.

Harry son bir güç ile yukarıya doğru yüzmeye başladı ve nihayetinde Elena'nın bağlandığı zincire ulaştı. Asasını eline alıp üst düzey kilit açma büyüsünü denedi.

"Aberton!"

Kilit açıldığı zaman Harry kollarını kardeşine dolayıp asasıyla karagölden dışarıya fırladılar.
Tam dakikasında çıktıkları için yarışmayı sonuncu da olsa bitirmişlerdi. Harry, Elena ile birlikte seyircilere doğru yüzdü. Önden Elenayı çıkarttı ve ardından da kendisi çıktı.

İzleyenler hızla ikilinin yanına ilerlerken görevliler aralarında Harry'nin iki kişiyi kurtardığı için geç çıktığını tartıştılar ve Harry'yi 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İzleyenler hızla ikilinin yanına ilerlerken görevliler aralarında Harry'nin iki kişiyi kurtardığı için geç çıktığını tartıştılar ve Harry'yi 2. Sıraya çektiler. Haberi duyurduklarında 1. ve 2.'lerin Hogwarts öğrencileri olması Hogwartslıları gururlandırmıştı.

Draco ise sudan çıkmış olan Elena'yı gördüğü zaman şaşkınlığı bir süre sonra korkuya dönmüştü. Tam 1 saat boyunca korkunç deniz halkının yaşam alanı Karagölde beklemişti vücudu. Oturduğu yerden hızla inip Elena'ya doğru ilerledi. Yerdeki havluyu alıp Elena'nın omuzlarına örttü.

Elena, soğuktan titreyen çenesi ile arkasını döndüğünde karşısında gördüğü bir çift mavi gözü görmeyi beklemiyordu. Titremesi durmuştu Elena'nın çünkü kalbi öylesine hızlı atıyordu ki, kalbi öylesine hızlı bir şekilde kan pompalıyordu ki tüm vücudu o an sıcaklamaya başlamıştı. Şaşkın bakışlarını karşısındaki Draco'ya dikip öylece baktı ve tam ağzını açıp teşekkür edecekken Draco'nun kafasını sağa sola sallaması ile susmuştu.

"Böyle görevlere atılmamalısın. Kendine dikkat etmelisin, canın değersiz değil. Kendini korumalısın, herkesten ve herşeyden." dedi Draco.

Elena ise Draco'nun son cümlesine takılmıştı.

"Peki kendimi senden de korumalı mıyım? Bunu yapmalı mıyım Draco?" dedi Elena.

Draco o an dikkatini Elena'nın saçından akan sulara vermişti. Bazı damlalar alnından yavaşça akıp gözlerine, ordan da dudaklarına iniyordu. Draco sertçe yutkundu ve geri çekildi. Elena'ya yakın oldukça onu istiyordu, gerçi her zaman onu istiyordu ya Draco.

Draco arkasını dönmeden önce konuştu.

"Ben herkes değilim ki Elena. Ben sadece senin için herkes değilimdir belki de..." dedi Draco, sonuna doğru kısılan sesi ile ve arkasını dönüp şatoya doğru ilerledi.

Draco Malfoy ve  Asil CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin