🪄 52.bölüm 🪄

136 10 5
                                    

————————————————————————

Sabah aşağıdan gelen tıkırtı ve hareket sesleri ile uyandım. Üzerimdeki pijamaları değiştirmeden aşağıya indiğim zaman yine siyah giyimli, pek de yabancı olmayan yüzleri gördüm. Evet yine bir toplantı olacaktı ve bu sefer sinirlerin gerilmiş olacağı bir toplantı olacaktı...

Teyzem beni görüp yine o sıcak gülümsemesi ile karşıladı.

"Günaydın tatlım, erkencisin bugün." dedi.

"Sanırım fazla gürültülü davranıyorlar." diyerek salona geçen kişilere baktım.

Teyzem ise yanıma gelerek sağ kolumu sıvazlayıp konuştu.

"İstersen Draco'yu da uyandır, bir kahvaltı edin sonra da salona gelin olur mu? Lord'un seninle konuşacakları varmış." dedi ve içeriye geçti Cissy teyzem.

Bende indiğim merdivenleri tekrar tırmanarak yukarıya çıktım. Draco'nun kapısına iki kez tıklattığım zaman açılan kapı ile karşımda üstü düzgün bir şekilde giyinik olan Dracoya baktım. Bu kadar erken mi uyanmıştı yani, benim gibi?

"Günaydın Draco, aşağıya gel de şöyle keyiflice bir kahvaltı yapalım." dedim.

"Günaydın güzelim. Beni kahvaltıya çağırman hoşuma gitti sanki." deyip yandan bir şekilde gülümseyip yanağımdan makas aldı.

"O halde hergün bunu yapmalıyım." deyip gülümsedim ama o sırada hala pijamalarım ile olduğumu farkettim.

"Beni bekleyebilir misin, üzerimi değiştirmem gerek." dedim.

Draco ise beni süzüp konuştu.

"Bu halin pek bir sevimli ama sen bilirsin tabiki de." deyip kapının ardında beni bekledi.

Bende hemen dolaptan çıkardığım koyu bordo elbiseyi giyinip çıktım.

"Hadi inelim." deyip merdivenlerden inip mutfağa kahvaltı etmeye gittik.

.

.

.

"Lord'um bu durumu açıklamak istiyorum. Lütfen Asil Cadınıza güvenin." dedim. Lord beni çağırdığı zaman Draco'yu ardımda bırakmıştım. Ben ispatı göstermek için onları çağıracaktım çünkü. Şimdi ise Lord neden bu görevimde başarısız olduğumu sormuştu.

"O halde anlat, Asil Cadı'm." dedi Lord.

Masada yerimi aldıktan sonra kafamı önce karşımda oturmuş olan iki kadına çevirdim. Annem ve Delphi. İkisi de sinirli gözlerle bana bakıyorlardı.

"Lord'um, Harry konusunda herşey tamamdı, onu inandırmıştım ve son göreve kadar da ona yardım ettim ama daha sonra bir konuşma duydum. Bu konuşmada Oliver da vardı. Oliver, tanımadığım birisi ile konuşuyordu, bana zarar vermek hakkında." dedim ve sustum. Bakışlarımı karşımda oturmuş olan Delphiye çevirdiğim zaman kaskatı kesilmiş bir yüzle duruyordu. Tekrar Lord'a döndüm, Lord ise gözlerini kısmış öylece bana bakıyordu.

"Devam et." dedi Lord.

"Aralarında geçen konuşma şu şekildeydi Lord'um. Oliver, Delphi'nin tehditlerine maruz kalarak bana zarar vermesi gerektiğini ama bunu yapıp Lord'un dönüşüne engel olmak istemediğini söyledi. Bunu Delphiye de söylemiş ama Delphi bu sefer de Oliver'ın rüyalarına girip onu tehdit etmeye başlamış ama Oliver size çok sadık olduğu için bu tehditlere rağmen bana asla zarar vermedi." dedim.

Annem hemen o ince sesi ile bağırmaya başladı.

"Seni yalancı bücür. Nasıl olurda kardeşine iftira atarsın! O senin gibi bir zavallı olmadığı için lekelemek mi istiyorsun?" dedi.

Draco Malfoy ve  Asil CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin