🪄 38. Bölüm 🪄

176 10 2
                                    

Resim Metin arasında :)

Yorum ve oylarınızı bekliyorum ve şimdiden teşekkür ederim 💕

(Yorum yapanları diğer bölümlerde etiketlediğimi unutmayın.)

İyi okumalar💕
——————————————————————

Seçmeler açıklandıktan sonra akşam yemeği ile hepimiz misafir öğrenciler sayesinde belli saatlere kadar okul içinde gezebiliyorduk. Bende Durmstrang öğrencilerinin yanında Pansy ve Oliver ile oturmuştum. Tanışma faslı yapılmıştı şimdi ise Durmstrang hakkında sorulan soruları cevaplıyordu Bulgar öğrenciler.

Ben ise Durmstrang öğrencilerini inceliyordum. Bazıları oldukça eğlenceli iken bazıları da etrafa öldürücü bakışlar atıyordu. Victor Krum'a baktığımda ise bakışları bizim olduğumuz yerin tersi yönündeydi. Kafamı onun baktığı yöne çevirdiğim de Harry, Ron ve Hermonie'nin olduğunu gördüm ama Krum'un asıl hedefinin Hermonie olduğunu anlamıştım. Çarpık gülümseme ile ikisine baktım, yakışıyorlardı.

Pansy'nin koluna girip ayağa kalktım. Oliver nereye gideceğimizi sorunca sırıtırak Harry'nin olduğu yere baktım.

"İşlere başlamanın vakti geldi."

Kafasını anladığını gösterircesine salladı ve ardından da ayağa kalkıp yanağımdan kısa süreli öptü. Bu hareketi karşısında oldukça şaşırmıştım. Şaşkınlıktan büyümüş gözlerle Oliver'a baktığımda karşımda 32 diş sırıtışı ile bana bakıyordu.

"İçimden geldi." diyince birşey diyemedim sadece gülümseyip kafa sallamakla yetindim.

Pansy ile birlikte Altın Üçlü'nün yanına geldiğimizde Harry ilk önce Slytherin öğrencilerinin olduğu tarafa baktı ve ardından bana döndü.

"Rahatça konuşabileceğimiz biryere gitsek sorun olur mu senin için?" diye sordu Harry.

"Aslında ben hepinizle konuşmak istiyordum. Söyleyeceğim şeylere tepki vermeyin, çoğu bakışın üzerimizde olduğunu hissediyorum çünkü." deyip Harry ile Hermonie'nin arasına oturdum. Pansy de Harry'nin karşısına oturduğunda asasız bir şekilde kafa karıştırma büyüsü yaptım. Burada konuştuklarımız dışarıdaki kişilere eğlenceli bir sohbetmiş gibi yansıyacaktı.

"Harry turnuva hakkında neler biliyorsun? Yada neler biliyorsunuz?" diyerek bakışlarımı Altın Üçlü üzerinde gezdirdim.

"Kazanan kişi sonsuz şöhrete sahip olacak." diyen Ron'a baktım. Evet doğruydu ama kaçırdıkları bir kısım vardı.

"Peki ateş kadehi öğrencileri neye göre seçiyor?" diyerek tekrar bir soru yönelttim üçlüye.

"Okullar arası yarışma olduğu için her okulun kendi içindeki güçlü olanı seçer." Bu sefer konuşan Harry'di. İşte asıl mesele de buydu.

"Tabi ya, nasıl düşünemedim! Ateş kadehi her okuldan bir öğrenci seçiyor ve bizim okulumuzdan Cedric Diggory seçildi. Bu da demek oluyor ki Harry'nin ismini her kim yazdıysa Harry'yi başka bir okulun ismini yazarak kullandı." Hermonie artık çözmüştü.

"Bunu her kim yaptıysa dostun olmadığı çok açık." dedi Ron.

"İşte bu yüzden de Harry tüm aşamaları oldukça dikkatli geçmelisin, şampiyon sen olmalısın diğerleri değil." dediğimde hepsi kaşlarını çatıp bana bakıyordu.

"Bu da ne demek Elena? Herşeyi anlatmalısın kardeşim." Harry'e sadece tek bir cevap verebilirdim.

"Dumbledore ile konuşmalısınız. Bilmeni istediğim tek birşey var Harry. O da sen benim sonsuza kadar kardeşim olarak kalacaksın." deyip Harry'e sıkıca sarıldım.

Draco Malfoy ve  Asil CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin