🪄 48. Bölüm 🪄

146 9 5
                                    

Teşekkür ederim Gece7867 Jiladyss 

GİF Metin aralarında sizlerle🌸

İyi okumalar 🌸

——————————————————————

Draco'nun ağzından

Görev başladığı andan itibaren sanki tüm zaman durmuş gibiydi. Her ışık hüzmesi gelişinde yüreğim ağzıma geliyordu. Neredeyse 1 saat sonra gördüğüm manzara beni o an bitirmişti, Elena yerde boylu boyunca uzanıyordu hareketsizdi. Birkaç saniye içinde kalbim sıkışmış, ellerim ve ayaklarım beni taşıyamaz hale gelmişti.

Son gücümü onun yanına ulaşarak harcamıştım. Dalgalı ve uzun saçları boş zemini süslemişti. Hızla kucağıma alıp deli gibi bağırıyordum. Ona zarar gelmişti, benim canıma kıymışlardı.

Hastane kanadına kadar kucağımda taşıdım güzelimi. Öylesine beyaz olmuştu ki teni, her dakikanın sonunda biraz daha soğuyordu. Bu durum aklımı kaçırmama sebep oluyordu. Ölemezdi, bana söz vermişti.

Hastane kanadına geldiğim zaman bağırarak boş yatağa yavaşça uzattım Elenayı. Elena'ya acil müdahale edilmesi gerekiyordu.

"Vücut ısısı düşüyor! Hemen birşey yap, onu kurtar! Hadi acele etsene!" dedim. Korku ile bağırıyordum. Madam Pomfrey hızla Elena'nın başına geldi, karnındaki yarayı görünce eliyle dokundu. Birkaç saniye boyunca öylece baktığında geçen vakit ile daha da sinirlenmiştim.

"Neden birşeyler yapmıyorsunuz, yardım edin. O ölüyor, çabuk olun." dedim sona doğru kısılan sesimle. Arkamızdan gelen kişiler de yanımda yer alınca korkum daha da artmıştı.

"Bu yara, çok zor ve tehlikeli. Bu nasıl oldu, Dumbledore?" dedi Madam Pomfrey.

Ne demek zor ve tehlikeli? Onu iyileştirmesi gerekiyordu, zorluğunu mu düşünüyordu birde?

"Eğer onu iyileştirmezsen seni buna pişman ederim! Beni duyuyorsun değil mi?" deyip Elena'nın saçlarına dokundum. Sinirimle biryere varamayacağımı bilsem de engel olmuyordum şu durumda.

"Bak çocuğum. Seni anlıyorum ama sende beni anla. Bu yara aslında çok nadir görülür, bu yaranın sebebini biliyor musun? Anlatayım o halde, bu yara ölüm lanetine maruz kalan kişilerde oluşur. Şimdi neden ölmediğini soracaksın. Eğer ölüm lanetine maruz kaldığın an değişim yaşarsan o zaman iyileşmesi çok zor olan bir yara alırsın.

Çekirdeğindeki büyü gücü o kadar azalmış ki bu yüzden de her geçen dakikada vücudu soğuyor. Gücünün böylesine düşmüş olması onun iyileşmesini zorlaştıracaktır." dedi Madam Pomfrey.

Kulaklarım uğulduyor, gözlerim kararıyordu. Bunlar gerçek olamazdı, o sağlıklı bir şekilde geri dönecekti, söz vermişti.

"Ama o, o iyileşecek değil mi? Bana söz verin Madam Pomfrey, o iyileşecek!" deyip yere çömeldim. Tüm gücüm çekilmişti, ayakta bile duramıyordum.

"Ah çocuğum, bunu zamana bırakmalıyız. Zaman herşeyin ilacıdır." dedi Madam Pomfrey.

Beynim başka düşünceleri reddediyordu, tek düşüncem Elena'nın iyileşmeseydi başka bir ihtimal değil. Gözümden akan yaşı sildiğim sırada omzumda hissettiğim el ile başımı kaldırdım. Harry yanımda durmuş bana bakıyordu. Yaşlı gözleri herşeye tanık olmuştu.

"İyi olacak Draco. Eğer senin sevgini de hissederse bu ona yardımcı olacaktır, böyle üzüldüğünü görseydi sana iyi bir kızardı." deyip Elena'ya baktı.

Draco Malfoy ve  Asil CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin