🪄 20. Bölüm 🪄

284 19 1
                                    

Harry yerine Elena'yı hayal edin. Babalı kızlı bir sarılma :)

1 günde 2 bölüm geldi.  1476 kelime

İyi okumalar Cadı ve Büyücüler 🪄

Yorum ve oylarınız ile hikayeme destek olur musunuz 👉🏻👈🏻

——————————————————————

Üzerindeki yırtık ve eskimiş gömlek ile paltosu, yüzü his ve yağdan oluşmuş kalıntıları, kirlenmiş ve yağdan parlayan saçları ile babamdı karşımda duran...

Ona sinirle bakıyordum o ise sadece bana bakıyordu, sadece bakıyordu. Gözlerinde bir duyguya rastlamak çok zordu ama aklından geçenleri okumak hiç de zor değildi benim için.

Öldüreceğim. Hemde bugün, kendi ellerimle.

Aklından geçen iğrenç planı okumam ile Harry'nin önüne geçtim.

"Harry öldürmek istiyorsan beni de öldürmelisin." dedim korkusuzca.

"Hayır bu gece sadece bir kişi ölecek." babamın bunu demesi ile Harry arkadam hızla ayrılıp babamın üzerine doğru atladı.
"O halde sen öleceksin." dedi Harry.

İçeriye giren Profesör Lupin ile ağzım açık kaldı. Onun burada ne işi vardı? Kafamı arkamdakilere çevirdim, Hermonie ve Ron da şaşkınlıkla bana baktılar.

"Expelliarmus." diyen Lupin ile Harry'nin asası odanın diğer ucuna uçmuştu. Harry'i hemen yanıma çektim.

Lupin babamı yerden kaldırıp ona sarıldı. Babam hemen aklındakileri söylemeye başladı.

"Onu buldum hadi hemen onu öldürelim Remus."

Hermonie oldukça emin bir şekilde ileri çıktı.

"Size güvenmiştim. Harry,Ron ve Elena, Profesör bir kurtadam. O yüzden derslere giremiyor." dedi. Şaşkınlığım gittikçe artıyordu.

Remus gözlerini kısarak bir adım öne geldi.

"Demek biliyordun Granger. Oldukça Zeki bir cadısın."

Babam delirmiş bir vaziyette birden bağırmaya başladı ve bu hali beni oldukça ürkütmüş ve olduğum yerden sıçramama sebep olmuştu.

"Bu kadar yeter. Hadi onu öldürelim."

"Bekle patiayak." diyen Lupindi.

"Yeterince bekledim. Tam 12 yıl, hemde Azkaban'da." her cümlesi deliliğinin ve sesinin şiddetinin artmasına neden olmuştu.

Lupin kendi asasını babama vermişti ama asayı verirken konuşmayı da ihmal etmiyordu.

"Öldürmeden önce Harry'nin bilmesi gerekenler var ona söylemen gerek. Bu onun hakkı." dedi Lupin.

"Ailemin ölümünden sorumlu kişi olduğunu mu? Yada onlara nasıl dost gibi yaklaşıp daha sonra da onlara nasıl ihanet ettiğini mi? Hepsini biliyorum." dedi Harry oldukça yüksek çıkan sesi ile. Ona baktığımda terden sırılsıklamdı.

Draco Malfoy ve  Asil CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin