Yine resimler Metin arasında :)
Yorum için teşekkür ederim Taekooklubal
Çok uzun bir bölüm 👍🏻
Artık devreye strateji ve savaş planları giriyor, sıkı durun.
İyi okumalar ❤️🩹
——————————————————————
Yazar anlatımı
Draco, toplantı öncesinde öğrendikleri ile yaşadığı şoku atlatamamıştı.
Voldemort, aralarında Bellatrix ve Delphi'nin de bulunduğu bir konuşmaya Malfoy ailesini de katmak istemişti. Yeni kızı gören Narcissa ve Draco oldukça şaşırmıştı ama asıl şaşırtıcı olan şeyi konuşma sırasında öğrenmişlerdi.
"Ah, hoşgeldiniz." dedi Voldemort, Malfoy ailesinin Malikanesinde olduğu halde odaya giren Malfoylara.
"Gelin de size bilinmeyen bir geçmişi anlatayım." diyerek Delphi'ye baktı Voldemort.
Strese girmiş olan Lucius yavaşça sandalyeye oturdu ve ardından Narcissa ve Draco'da oturdu.
Voldemort cılız kolları ile Delphiyi işaret edip konuştu.
"Bu benim kızım Delphi ve annesi Bella." Voldemort'un sözleri ile Narcissa şaşkınlıkla kardeşi Bella'ya baktı. Bella ise kendisiyle gurur duyduğunu belli edercesine gülümsüyordu.
"Ah gerçi Lucius sen bunları biliyorsun, senin için pek birşey değişmedi." deyip sırıttı kara büyücü.
Draco ve Narcissa burada neler olduğunu anlamaya çalışır gibi birbirlerine bakıyorlardı ama Voldemort'un cümlesi ile yüzleri tekrar şokla dalgalandı.
"Lucius sana teşekkür etmeliyim ne de olsa benim düşüşümden ve Bella'nın Azkaban'a gidişinden sonra benim tek varisimi büyüttün."
———
Lord ve çekirdek ailesi bir saatliğine evden gitmişlerdi ve Malfoylar da kavgaya tutuşmuştu.
"Bize böyle birşeyi nasıl söylemezsin Lucius! Bir aile olduğumuzu düşünüyordum." dedi Narcissa dolan gözlerini silerek.
Draco ise öylece babasına bakıyordu, içinden geçirdiği şey tam da şuydu.
"Sırf Lord'un kızı olduğu için mi bana vermesi gereken sevgiyi ona bakmakla harcamıştı? Öz oğluna ufak bir sevgi göstergesini çok mu görmüştü bir yabancı için?"
Lucius, eşini sakinleştirmek için ona sarıldı ve bir süre öyle kaldılar. Narcissa nihayet sakinleşmiş ve Lucius'u dinliyordu.
"Lord, bana Delphi'yi her alanda geliştirip büyütmem için görev vermişti ve ben bu görevi geri çeviremezdim. O kız kafasına koyduğu herşeyi yapabilecek kötülükte birisi ve ne kadar kendini beğenmiş olduğunu bilemezsiniz. Onunla anlaşmak çok zordu, işkence gibiydi. Aynı babası gibi ama görevim olduğu için mecburdum. Anlamaya çalışın lütfen." deyip derin bir nefes verdi Lucius.
Herkes olan biteni anlamış ve odalarına çekilmişlerdi. Draco hemen Elena'ya bir mektup yazmak için parşömenini çıkardı.
Birkaç gün önce bir plan yapılmıştı. Harry, Voldemort'un yeniden eski haline dönüşünde kullanılacaktı ve daha sonrasında öldürülecekti, Üç Büyücü Turnavası sayesinde...Draco mektubunu yazıp Dobby'e verip yollamıştı ama olacaklardan habersizdi.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ve Asil Cadı
FanfictionKaderi ünlü Harry Potter'a benzeyen Elena Bella Little çevresindeki insanlara göre kendinde gördüğü değişikliklerin farkına vardığı anda büyücülük okulundan gelen kabul mektubu ile yeni bir dünyaya adım atmıştır. Asıl kimliğini okul yaşantısı sıra...