Bu bölüm biraz kalp kırıklığı içerebilir ⚠️
Metnin devamında görsel vardır.İyi okumalar Cadı ve Büyücüler 🪄
——————————————————————
Bahçeye geldiğimde Draco elma ağacının altına oturmuş etrafı sinirle izliyordu. Harry'e olan öfkesini asla anlayamayacaktım sanırım. Onun yanına adımlarken istemsizce heyecanlanıyorum ve ne diyeceğimi bilemiyorum. Derin nefes alıp yanına oturdum. Bana baktıktan sonra kafasını tekrar baktığı yere çevirdi. Bana bakması için ensesine dokunmuştum ki garip hareketler yapınca huylandığını anlayıp sinsice sırıttım.
"Demek ensenize dokunulunca huylanıyorsunuz Draco Bey? Bunu öğrendiğim iyi oldu ne zaman bana küsersen sen barışana kadar seni gıdıklarım." deyip güldüm. Yan durmasına rağmen ufak da olsa güldüğünü görmüştüm. İşte şimdi benimle barışacaktır.
Bana dönüp tekrar kaşlarını çattı."Harry ile ne konuşuyordunuz?" Diye sordu. Bende birşeyleri eksilterek cevapladım.
"Noel de ne yapacağımı sordu ve bende onunla buluşacağımı söyledim." dediğimde şaşırarak kaşlarını kaldırdı.
"Onunla mı buluşacaksın? Nasıl olacak o? Bize geleceğini söylemiştin." dedi sanki darılmış gibiydi.
"Evet size geleceğim sadece birkaç gün ailemde kaldığım sırada Harry ile görüşeceğim çünkü evlerimiz birbirine yaklaşık 30 dakikalık bir uzaklıkta." dedim. Kafasını önüne çevirdi ve öylece kaldı. İnsan bir cevap verir. Tekrar söze girdim.
"Senin Harry ile sorunun ne? Aynı ortamda bile bulunamıyorsun onunla. Bu kadar nefret edecek ne var anlamıyorum." diyip kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Onun bir Potter olması bile yetiyor." diyip hıh'ladı. Anlamadım nasıl bir Potter olması bile yetiyor? Geçmişte aileler birbirleri ile kavga mı etmişti? Anlamadığım için sebebini sordum.
"Bir Potter olması bile yetiyor demek isterken neyi kastettin?" deyip bir kaşımı kaldırdım. Arkasına yaslanıp umursamazca kafasını salladı ve cevapladı.
"Potter'lar ukala olur ayrıca sanki Harry'nin amaçlı farklı gibi ha? Bilirsin bir erkek bir kızdan hoşlanınca onun elini tutup ona Sen benim için değerlisin der." deyip bana baktı.
Harry ile olan konuşmamızdaki bu cümleyi duymuş ve onun benden hoşlandığını düşünmüştü. Peki bunu neden düşünmüştü? Ah tabi ya sevgili teyzem, Draco'dan bana göz kulak olmasını istemişti. Ona cevap vermek yerine ayağa kalkıp Draco'ya baktım ve şatoya doğru yürüdüm. Ondan beni korumasını, göz kulak olmasını istemiyordum sadece benim yanlış düşüncelere kapılıp ümitlenmemi sağlamasın o kadarı bana yeter.Diğer sınav için sınıfa gidip rastgele biryere oturmak için etrafa bakındım ama sınıf neredeyse dolmak üzereydi ve bende hufflepuff öğrencisinin yanına oturdum. Sınıfta Pansy yoktu. Sadece 2 kişi için boş yer kaldığını gördüm ve kapının açılış sesi ile oraya doğru baktım. Pansy ve Draco beraber sınıfa gelmişlerdi ve Pansy'nin görüş alanına giren ilk kişi bendim ve ona boş olan sırayı gösterdim. Pansy gösterdiğim yere otururken Draco hiç bana bakmadan en öndeki sıraya oturmuştu. Pansy'e baktığımda ise Draco'ya bakıyordu.
Profesör'ün gelmesi ile dağıtılan kağıtlarla sınav başlamıştı. Sınav 1-2 soru dışında oldukça güzeldi. Sınav kağıdını Profesör'e teslim ederken Pansy'de benimle birlikte kağıdını teslim etmişti. Beraber sınıftan çıkıp koridorda Draco'yu beklemeye başladık. Pansy ile sınavı konuştuktan sonra Draco'nun çıkması ile ona doğru yürüdük. Pansy benim önümden hızlı hızlı Draco'ya doğru yürüyordu. Bende arkasından normal hız da yürüyordum. Draco ise yine bana bakmamaya devam ediyordu. Bana Harry ile aramda birşeylerin olduğunu ima etmesi ve Potterların hakkında kötü konuşması beni zaten sinir etmeye yetiyordu birde bu hareketleri ile daha da sinir ediciydi ama yine de son sınavın bitmiş olması ile birlikte bahçeye çıktık. Draco hepimizden önden elma ağacına doğru yürüyüp kimse gelmeden oraya kuruldu. Pansy ile beraber bizde elma ağacının altına doğru yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ve Asil Cadı
FanfictionKaderi ünlü Harry Potter'a benzeyen Elena Bella Little çevresindeki insanlara göre kendinde gördüğü değişikliklerin farkına vardığı anda büyücülük okulundan gelen kabul mektubu ile yeni bir dünyaya adım atmıştır. Asıl kimliğini okul yaşantısı sıra...