🪄 44. Bölüm 🪄

162 9 1
                                    

GİF ve resimler metin aralarında sizlerle 🌸

Kadınlar Günümüz kutlu olsun 💐💐

Yorum ve oylarınızla destek olursanız  mutlu olurum 🌸

İyi okumalar, uzun bir bölüm oldu. 💐💐

————————————————————————

Açılan kapıya bakamadım sadece ağlamam daha da şiddetlendi. Onun ve benim neden birşeyler için fedakarlık yapıyor oluşumuzu anlamaya çalışıyordum. Ben onun için fedakarlık yapıyordum, o ise benim için.

"Okudun değil mi?" Draco'nun solgun çıkan sesi ile ona döndüm. Gözlerim belki de ağlamaktan dolayı kırmızıydı. Ona dikkatlice baktım. Mahcup ve yaptığının yanlışlığını bilen bir surat ifadesi vardı.

"Okumasaydım ne zamana kadar benden uzak kalacaktın? Ben sonsuza dek bu dünyadan gittiğimde mi?" dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Okumasaydım ne zamana kadar benden uzak kalacaktın? Ben sonsuza dek bu dünyadan gittiğimde mi?" dedim. Kırılmıştım ve hassastım. İçimi dökmek istiyordum, ona sarılıp ağlamak istiyordum işte.

Yanıma oturup defteri sıkı sıkıya tutan ellerimi yavaşça defterden ayırıp defteri yatağın bir ucuna attı ve ellerimi ellerinin arasına alıp konuştu.

"Ben sadece seni korumak istemiştim, senden uzak kalırsam benden nefret edersin diye düşündüm. Bu sayede hep güvende olacaktın." dedi ve ekledi.

"Ama sen kendini hiçe sayıp büyük bir tehlikeye atladın. Seni Delphi'den koruyabilirdim ama Lord'dan nasıl koruyacağım?" dedi ve sustu.

Gözlerimi şaşkınlıkla Dracoya çevirdim. Nasıl bilebilirdi benim görevimi? Bilmesine imkan yoktu.

"S-Sen nereden biliyorsun? Kimden duydun görevimi?" dedim.

"Snape ile konuşurken duydum sizi. Başka yolu olmalı Elena, başka yolu yoksa da buna izin veremem. Benden bunu bekleme. Bu akşam çok düşündüm, her ne kadar bozulmaz yemin etmiş olsam da seni tehlikeden korumak için bunu bozacağım. Beraber okulu bırakıp en uzak diyarlara gidelim, birlikte eskisi gibi güzel günlerimiz olsun." Draco'nun söyledikleriyle o kadar duygu dolu olmuştu ki içim, en ufak bir duyguyu kaldıramayıp günlerce ağlayacak gibiydim.

"Nereden başlayacağımı bilmiyorum Draco,  soracağım ve anlatacağım o kadar çok şey var ki hangisinden başlayacağımı bilmiyorum. Biz nasıl bu hale geldik? Delphi nasıl bunu becerdi?" dedim gözlerimden akan yaşları kolumla sertçe silerek.

"Hatırlıyor musun sana mektup yazmıştım sen Sirius'un yanındayken. İşte o mektupta sana bu  yıl bir takım planların yapıldığını ve Harry'den uzak durmanı söylemiştim. İşte o mektubu Delphi okumuş ve beni bununla tehdit etti. Senin bir casus olabileceğini düşündü. Aramızda bozulmaz yemin ettik ama sana yemin ederim ki onunla zorunluluktan dolayı yan yana bulundum, oysa ki tüm aklım ve kalbim senin yanına gelip güzel sohbetler ettikten sonra güzelce uyumayı düşlüyordu." dedi.

Draco Malfoy ve  Asil CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin