SIRIUS BLACK & ELENA BELLA BLACKBELLATRİX LESTRANGE & ELENA BELLA BLACK
Sabah yine odadaki hazırlanış sesleri ile uyandım. Moralim hala bozuktu çünkü dün Harry'nin söyledikleri aklımdan çıkmıyordu.
Yataktan kalkıp komidinde duran cübbemi ve üstümü almak için elimi uzattım ama yetişemediğimi gören Pansy hızla formamı alıp bana verdi. Ona baktığım da gülümsüyordu. Sanırım bana gıcık olmamıştı. Bende ona teşekkür edip üzerimi giydim.
Pansy bir yandan saçlarını büyüylle tarıyor diğer yandan ise çorabını ve ayakkabısını giyiyordu. Onu beklemek istedim bir an. Belki kendi binamdan birisi ile dost olurdum. Kapıya geçip beklemeye başladım. Birkaç kız çıktıktan sonra Pansy de çıktı. Kapıda beni görünce şaşırmıştı.
"Sen inmedin mi kahvaltıya Elena?" Diye sorduğu soruya cevaben elimi kafamdan aşağı doğru indirdim. Gördüğün gibi inmedim demekti bu. Daha sonra ekleyerek konuştum.
"Seni bekledim kahvaltıya belki beraber ineriz diye." çekinerek sorduğum soru karşısında koluma girip neşe ile çekiştirerek okulun ortak salonuna gittik. Slytherin masasına oturup tabaklarımızı doldurup sohbet etmeye başladık. Aslında Pansy çok iyi birisiydi sadece o gün haklı olarak bana attığı bakış ile benden haz etmediğini düşünmüştüm.
Kahvaltı bitiminde derslere girdik. Bugün olan derslerimizden sadece sonuncu olanı Hufflepuff ile ortaktı.
***
Tüm derslere girmiştik ve sonunda hepsi bitmişti. Pansy ile birlikte akşam yemeği yemek için ortak salona geldik. Pansy'e masaya gidip oturmasını benim daha sonra ona katılacağımı söyleyip yönümü Gryffindor masasına çevirdim. Harry ve Ron yemeklerini yiyordu ve bende kısa süreliğine uğramak için Ron'un yanındaki boş yere oturdum."Afiyet olsun Ron. Çok acıkmış olmalısın ama yavaş ye boğulacaksın." dedim ve dediğim şeye karşı dolu olan ağzıyla konuşmaya çalışmıştı ama başarılı olduğu söylenemezdi. Harry, Ron'un yerine söze girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ve Asil Cadı
FanfictionKaderi ünlü Harry Potter'a benzeyen Elena Bella Little çevresindeki insanlara göre kendinde gördüğü değişikliklerin farkına vardığı anda büyücülük okulundan gelen kabul mektubu ile yeni bir dünyaya adım atmıştır. Asıl kimliğini okul yaşantısı sıra...