İlk bölümü güncelleyip bir duyuru yaptım burdan da yapayım.
Bu kitabımla beraber başka bir kitap daha yazmaya karar verdim. Konusunun ilgi çekici olduğunu düşünüyorum. Takipte kalın ❤️🔥
KONU: Tom Felton Harry Potter çekimleri döneminde yani HP-5 çekimlerinin bittiği dönemde İstanbul'a tatile gitme kararını sosyal medyadan duyurur ve İstanbul'da yaşayan Yağmur, Tom Felton'a İstanbul turu yaptırmak için mail atar...
Zaman 2007 yılında, Tom Felton 20- Yağmur 19 yaşında
Yağmur karakteri—> Abigail Cowen
Ben 4. Sınıf iken 8'lerin boyu ve görüntüsü oldukça gelişkindi 2007 yılında da durum aynı o yüzden kızımız oldukça normal görünümlü 🙏
————————————————————————
Sabah erken kalkıp öylece yatakta uzanıp kalmıştım çünkü Draco'nun kolu ve bacağı beni sarmalamıştı. Ne kadar uyandırmak istemesem de derse geç kalacaktık. Onun yanındayken uykunun bu kadar tatlı olacağını tahmin edemedim.
"Draco uyanmalısın, geç kalacağız." derken ağır olan kolunu üzerimden alıyordum.
"5 dakika daha lütfen." dedi. Dediği şeye hak versem de kalkması gerekiyordu.
Draco en sonunda kalkmış ve üstünü giyiyordu. Ben ise çoktan giyinmiş onu bekliyordum. Üzerini giyerken gözleri kapalı ve hala ayakta uyuması beni kahkaha krizine sokacaktı. Ayağa kalkıp bir türlü uykusundan ayılıp ilikleyemediği gömleğinin düğmelerini ilikledim. Ardından kravatını bağlayıp süveterini giydirdim. O uykusunu bırakmış ve yatağa oturup fırsattan istifade beni izliyordu.
"Cüppeni kendin giyebilirsin sanırım." deyip komidinde ki asamı aldım. Draco da hazır olunca beraber ortak olan iksir dersliğine yol aldık.
.
.
.
"Evet şimdi yapmanız gereken tek şey çöpleme şurubunu katıp saatin tersi yönünde iki kez çevirmek." dedi Snape. Bugün yapmaya çalıştığımız iksirin adı Huzur iksiriydi. Snape'in söylediği çöpleme şurubunu ekleyip saatin tersi yönünde bir kez karıştırmıştım ki Snape gür sesiyle bağırmaya başlayınca irkildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ve Asil Cadı
FanfictionKaderi ünlü Harry Potter'a benzeyen Elena Bella Little çevresindeki insanlara göre kendinde gördüğü değişikliklerin farkına vardığı anda büyücülük okulundan gelen kabul mektubu ile yeni bir dünyaya adım atmıştır. Asıl kimliğini okul yaşantısı sıra...