Ciddi İlişki?

1.2K 10 18
                                    

kadınların en çok istediği şeydir bu. " rıfat ben aramızda ciddi bir ilişki olsun istiyorum. " der. nedir lan ciddi ilişki ? kadın döpyes giysin, orta çağ matmazeli saçı yapsın. erkek tutsun smokin giysin, general bakışları atsın. aradaki hadiseye de ciddi ilişki adı mı verilsin ? yo hayır, bu böyle değildi.

" günde beni en az 2-3 saat arıyacaksın. " ile başlar. 2-3 saat konuşacaklar. akabinde telefon görüşmesi bittikten sonra, kadın tarafının, " napıyorsun ? " şeklinde mesajlar atıp cevap beklemesiyle devam eder. ardından whatsapp ya da facebook artık ne zıkkımssa bu devam eder.

" yaptığın her şeyi bilmek istiyorum. ben sana güvenmiyorum. " sözleri sıklıkla duyulur. hayır işin garibi, " ne yaptım da bana güvenmiyorsun ? " düşüncesi bir an için kafadan geçse de, kadın tarafının her zamanki gibi savunma mekanizması çalıştırarak yaptığı bir şeydir.

yani işin özü, gencecik yaşanızda kendinizi bu tür saçmalıklarla oyalamayın. üniversite bitsin, askere gidilip gelinsin. ardından isteğe bağlı gelişir. günümüzde ortaokul ve lise çağındaki çocukların, " aga ben onunla ciddi düşünüyorum. " geyiklerini duyuyor ve söz yüzüğü takma ayinlerine şahit oluyoruz. bu ne lan ? nasıl bir toplum olduk çıktık biz ?

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin