Merhaba dostlar...
İçsel oyun yani temel psikolojiniz ve inançlarınız için şimdilik yeterince yazdığıma inanıyorum. İleride devam edeceğim tabi.. Bu makaleden sonra teori yerine biraz daha mekanik ve pratik bilgiler vereceğim sizlere.. Ama ilk önce size hayatınızın kontrolünü vermeyi istiyorum.
Bir şirket düşünün şimdi. Daha yeni kurulduğunu varsayın. Başlangıçta gerekli temeller atılır, yapılacak iş veya hizmet tespit edilir. Bağlantılar kurulur, eleman alımları yapılır, anlaşmalar yapılır vs vs...
Sıfırdan bir şey yaratmak zordur ve yatırımcı başlarda gerekli insiyatifleri alır. Bizzat ilgilenir her şeyle ama şirket kendi kendine çalışacak seviyeye gelince yatırımcı artık kenara çekilir ve emeklerinin karşılığını almaya başlar. Şirketin artık her kolunda çalışan birileri vardır ve yatırımcı her detayla ilgilenmek zorunda kalmaz. Sadece meyvaları toplar ve kendince bir iki küçük iş yapar...
Sizin hayatınız da sizin yatırım yaptığınız işinizdir. Ve henüz işe yeni başladınız. Şimdi insiyatif alma zamanı, şirketiniz için bir şeyler yapmaya başlayın. Hedefinizi belirleyip bu yönde çalışmaya başlayın. Şirketinizin temellerini atıp kendi başına çalışacak hale geldikten sonra artık çabalamanıza gerek kalmayacaktır. Peki yapmanız gerekenler neler?
Beden dilinizi, ses tonunuzu ve diksiyonunuzu geliştireceksiniz. Stil sahibi olacaksınız. Kılık kıyafet seçiminiz, stilinizi gösterecek ve şık giyineceksiniz. Stilinize uygun saç şekliniz olacak. Çekici bir hayat tarzınız olacak. İşiniz veya okulunuz yolunda olacak. Evinizin bir stili olacak. Arkadaş çevreniz seçkin ve kalabalık olacak. Facebook'unuzu çekici bir hale getireceksiniz. Hobileriniz, eğlence şekilleriniz, takıldığınız ve tanındığınız mekanlar olacak. Bağlantılarınız olacak. İletişiminiz güçlü olacak. Çekici bir kişiliğiniz olacak. Kız arkadaşlarınız olacak. Telefonunuza kızlardan sık sık mesaj gelecek ve bir yerlere davet edileceksiniz. Meşgul olduğunuz için bazı davetleri reddedeceksiniz :) Hiç bir kızın peşinde koşmayacak, her zaman başka alternatifleriniz olacak...
İşte şirketinizi bu şekilde çalışır hale getirdiğinizde artık bu siteye ihtiyacınız kalmayacak. Çünkü hayatınız sizin için çalışacak. Size düşen ise meyvaları toplamak...
Şimdi ise en temelden yani hedeflerinizden başlayalım. Ne istiyorsunuz? Çekici bir hayat tarzı? Güzel bir sevgili? Güzel bir sevgili ve başka bir sevgili daha? Kişisel hareminizi kurmak? Popüler bir ortam çocuğu olmak? Hergün farklı bir kızla takılmak?
Ne istiyorsunuz neden bu sitede takılıyorsunuz? 6 ay sonra ne durumda olmak istiyorsunuz? 1 sene sonra? 3 sene sonra nasıl bir insan olmak ve nasıl bir hayatınız olmasını istiyorsunuz?
Eğer nereye gittiğinizi bilmezseniz kaybolursunuz. Şimdi oturun ve düşünün; neden bana ihtiyacınız var? Hedeflerinizi belirleyin ve bu amaç doğrultusunda çalışın..
Bir dahaki yazımdan itibaren en etkili iletişim aracı olan beden dilinden bahsetmeye başlayacağım. Siz ne kadar çok yorum atarsanız ben de o kadar hızlı yazarım :)
Sevgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...