"Başlangıcı olan her şeyin bir de sonu vardır Neo."
Matrix'ten...
Mutlu bir ayrılık sonrası yazıyorum bu paragrafları. Ayrılığın mutluluğu mu olur diyeceksiniz ama olur. Benim için olur... İlişki artık tat vermiyorsa, sıkıyorsa, söylediği her kelime sana batıyorsa, yüzündeki her mimik mideni bulandırıyorsa artık o ilişkinin bitme zamanı gelmiştir. Bu benim sıkıntım... Hiç kimseye uzun süre bağlı kalamamak gibi bir derdim var. Güzel dert...
Bunları yazma sebebim size ne kadar boktan birisi olduğumu göstermek değil. Size burada kaybetmeyi öğrenmeniz için yazmıyorum. Benim bilinçli olarak yaptığım bir şeyi siz bilinçsiz olarak yapıp kızı kaybetmeyin diye yazıyorum.
Ben kimseyi terk etmemeye çalışırım. Zamanında ben terk ediyordum ama arkamda bıraktığım enkazlar o an için beni memnun etse de aradan yıllar geçtikten sonra bile bunun pişmanlığını hissediyorum halen. Vicdan azabı çekmemek için kendinizi kontrol etmek zorundasınız. Bazen bir kıza ağzına geleni sayıp sövmek sizin için en mantıklı çözüm olabilir. Hak etmiştir orospu, o kim de size saygısızlık yapıyor? Onu rencide etmek istiyorsunuz değil mi? Ağzının ortasına dumanı tüten bir bok parçası bırakmak istiyorsunuz! Bunu yapmayın! Tecrübeyle sabittir ki o vahşice duygu yoğunluğu geçtikten sonra çok pişman oluyorsunuz. Kız sizi affetse de siz kendinizi affetmiyorsunuz. Dikkatli olun...
Esas konumuza dönelim şimdi... Son kitabımda; dünyada kurulan her çeşit ilişkinin güven, saygı ve dürüstlük üzerine kurulduğunu yazmış ve uzun uzun açıklamıştım. İlişki bu temeller üzerine kurulur ama o ilişkiyi hayatta tutacak bir yakıt takviyesine ihtiyacı vardır ilişkinin. Bütün gerekli parçaları bir araya getirip, onları monte edip, biraz da içine yakıt koydunuz diye uçağınız sonsuza kadar uçar mı? Mutlaka bir yerde yakıtı bitecek ve kendini yere bırakacaktır. Onu havada tutmak için yakıt takviyesi yapmanız gerekmektedir. Yoksa stop eder uçak. Su kaynatır, aküsü biter, meme yapar, bok olur...
İlişkinin yakıtı ilgidir. Benim en zorlandığım kısım bu işte. Kızdan istediklerimi elde ettikten sonra ilgi göstermeye gücüm kalmıyor. Benim gibi kısa süreli ilişki sevenler bu makaleyi görmezden gelebilirler ama uzun ilişki düşünenler; sıkılsalar dahi, içinizden gelmese bile ilgiyi kesmeyin. Kıza değişik şekillerde sıkmadan ilgi gösterin. Onu hatırladığınızı, kolay kolay unutamayacağınızı gösterin. Bunu becerebildiğiniz sürece ilişki yürüyecektir. Ben ilişkinin bitmesini istediğim zaman ilgiyi kesiyorum. 3-4 gün arayıp sormadığım zamanlar oluyor. Kız da buna en fazla 1 ay katlanıyor ve sonunda benden ayrılmak istediğini söylüyor. Saygı duyarım...
Bu makaleden öğrenebileceğiniz dört şey var:
1: İlişkiyi ayakta tutmak için zorlansanız dahi kıza ilgi gösterin. Arada onu kıskanın, sürprizler yapın, onu dinleyin ve kendisini özel hissetmesini sağlayın. Ben sevgililerime sık sık şiir yazarım mesela. Sevgilim olmayanları tavlamak için yazmam tabii ki, o yalakalığa giriyor. Ben zaten elimde olan kızı memnun etmek için yazarım.
2: İlişkiyi bitirmek istediğinizde ilgiyi kesin. O zaman acısız bir şekilde kız sizi terk edecektir.
3: Uzun ilişki istiyorsanız bir kızı aldatmayın. Çünkü benim ilgisiz kalmamın en büyük sebebi sık sık aldatmamdır. Duyguyu iki veya daha fazla kız arasında bölerseniz duygunun yoğunluğu azalacaktır, böylece isteksizlik olacaktır sizde. Sevişmek bile istemeyeceksiniz bazen. Bir kere bile aldatmak ilişkiye büyük zarar verir. Karşınızdaki bunu anlamasa bile siz içinizde bu hasarı hissedersiniz.
4: Kız size ilgisiz davranmaya başladıysa, eski heyecanı hissetmiyorsanız ve eskisi gibi mutlu olmadığınız için deli olup kıza sövmek istiyorsanız bilin ki ya aldatılıyorsunuz ya da sizden sıkıldı artık kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...