Kadınlar ne tür erkeklerden hoşlanır? Kadınların hoşlandığı erkeklerin iç dünyası nasıldır? Herhangi bir erkek çekici olabilir mi? Erkek çekiciliğini arttırmak için ne yapmalı? Bir kızın bize aşık olmasını istediğimizde onu kendimize aşık edebilir miyiz? Böyle bir gücümüz var mı yoksa yok mu? Şimdi bu soruların cevaplarını düşünelim...
Kadınların hoşlandığı erkek olmak aslında hiç de zor değildir. O kadar kolaydır ki; kafanızda "bu kadar kolay olduğuna göre ters giden bir şeyler var" diye düşündürür insana. İşte sorun da bu zaten; düşünmek. Ben her zaman beyin denilen organın; insanın düşmanı olduğunu savunurum. En zararlı organıdır. İnsanı doğallıktan uzaklaştıran ve olmadığı birisi gibi yaşamasına neden olan tek şey fazla çalışan beynidir insanın. Hepinizin beyinleri çok feci çalışıyor. Birçoğunuz benden daha akıllı. Çok daha akıllısınız. Bu yüzden ben daha iyi durumdayım. Kafam fazla çalışmadığı için daha basit düşünebiliyorum. İşi zorlaştırmıyorum. Bir kadını etkilemek için "ne demem gerek acaba" diye düşünmeme gerek yok. Formül kullanmama gerek yok. Strateji uygulamama gerek yok. Bir kadını etkileyeceğim zaman çok seyrek strateji düşünürüm. O zamanlarda da genelde kafam güzel olur. Çok saçmaladığım için mecburen bir strateji düşünmem gerekir.
Kadınları istiyorsanız beyninizin sesini biraz kısmalısınız. Rasyonellikten vazgeçmelisiniz. Rasyonel beyniniz size "kız senden daha üstün, ezilirsin onun yanına hiç yaklaşma" der. Haklıdır da. Mantıklı düşünürsek evet senden daha üstün. Çünkü sen istesen 2 ayda zor sevgili bulurken o istese bir günde 4 erkekle yatabilir ve hiç para harcamasına bile gerek kalmaz (şişman ve çirkin kızları konu dışarı bırakıyorum. Onlara saygımız sonsuz, onlar bacımız.)
Kadınlarla iyi geçinmek istiyorsanız onları yüceltmekten vazgeçmelisiniz. Onların sizden daha zayıf, sizden daha güçsüz ve korunmaya muhtaç olduğunu anlamalısınız. Kadınlar daha çok ağlar... Onların hayatları daha eksiktir. Mutluluğu çok nadir yakalarlar. Özellikle güzelleri. Bir kız ne kadar güzelse o kadar mutsuzdur. Çünkü istediği her şeyi elde edebilir ve sonradan fark eder ki; o istediğini elde ederken aslında onu elde ediyorlardır. Ve bir kız ne kadar güzel olursa olsun; hiçbir erkek sonsuza kadar aşık kalamaz ona. Onun ruhuna hitap eden bir erkek de asla karşısına çıkmayacaktır. Onun ruhunu iyileştirecek erkeklerin hepsi onunla tanışamayacak kadar korkak. Onun donuna girmek isteyenler genelde onunla tanışıyorlar ve sonuç belli. Herkes mutsuz...
Bir kadına neden ihtiyacın var? Bunu kendine sordun mu hiç? Onunla evlenmek mi niyetin, seks mi, aşk yaşamak mı, hem seks hem aşk mı? Önce buna karar ver ve oyununu buna göre ayarla. Unutma kadınlar da çeşitlidir. Hepsi senin ihtiyaçlarını karşılayamaz. Senin ihtiyacını karşılayacak bir kız bulmak için de niyetini belli etmen gerekir. Bazısı ihtiyacını giderir bazıları da prensip çatışması yüzünden çekip giderek bizi pişman eder. Zaman kaybına yanarız en azından. Dürüstlük ve cesaret size zaman kazandırır; emek azaltır. Hayat herkes için daha da kolaylaşır. Amacınızın ne olduğunu bilin. İstediğiniz hayatı yaşamak için önce ne istediğinizi belirleyin. Kadınlardan ne istediğinizi bilin. O isteği yerine getirmesini istediğiniz kadına bunu belli edin. Belli etmezseniz sen onu yatakta isterken o seni arkadaşı olarak istemeye başlar ve çatışırsınız. Kimse mutlu olamaz...
Kızlarla konuşurken rahat olun. Tabi bunun söylemesi kolay yapması zordur ancak ne yapmanız gerektiğini de bilmelisiniz. Kadınlara karşı aşırı istek, korku, nefret duymayın. Onları, susadığınızda içeceğiniz bir bardak sudan daha farklı görmeyin. Hayatınızı ona bağlamayın. Mutluluk kaynağınızın o olduğuna inanmayın. Onu delicesine etkilemeye çalışmaktan vazgeçin. Sadece zevkli bir dostluk görün kıza bakınca. O sana zevk verecek sen de ona. Bunu büyütmeye gerek var mı? Asla bir kızla tartışmayın. Tartışsanız da bunu uzatmayın; bağırıp çağırdıktan sonra onu sevdiğinizi söyleyin ve sarılın ona. Kadınlar sizin düşmanınız değildir. Savaşlar kadın ile erkek arasında olmaz. Aynı cinsten insanlar arasında olur. Savaşacağınız kişiler kadınlar değildir. Bir kadına gereğinden fazla zarar vermeyin sakın. Kadına verdiğiniz zarar sizin ne kadar zavallı birisi olduğunuzu gösterir. Kadına illa ki ceza kesecekseniz gidin yatakta kesin cezayı...
Ben kadınlar konusunda biraz aptalımdır. Fazla zekice düşünemem. Yapacağım hareketlerin sonuçlarını düşünemem. Kâhin değilim. Geleceği bilemem. Sadece yaparım içimden geleni ve ihtiyaçlarımı gidermeye çalışırım. Bu kadar basit bir insanım ve biraz da aptalım. Hoşuma giden bir kız gördüğümde surat ifadem donuklaşır. Göz kapaklarım serbest kalır ve yatak odası bakışını yakalarım. Başka hiçbir ifade yoktur yüzümde. Ne korku, ne öfke, ne mutluluk, ne arzu, ne de saçma sapan gereksiz bir ifade... Dünyanın en güzel kızını bir nisan sabahında görmüş gibi şaşırırım. Gözlerimi gözlerine kilitlerim cesurca. Kafamın içinde onunla aynı anda orgazm oluyormuş gibi bakışlarım baygınlaşır ve onun -dünyadaki en önemli insana bakıp onu arzuladığını- düşünerek küstah bir kayıtsızlık takınırım. Benden nefret ettirecek, beni küçümsetecek ve benimle rekabet edebileceği hiçbir şey vermem ona. Mükemmel bir an yaratırım. Birbiri için yaratılmış Âdem ve Havva'nın ilk karşılaştıkları gün gibi... Yıllardır kavuşamayan birbirini tanıyamadıkları halde birbirlerini kuvvetli bir şekilde hisseden iki sevgili gibi.
Bir kadının hangi duyguyu hissetmesini istiyorsam onu yaşatırım kızda. Bu konuda hem dürüstüm hem de değilim. Kimse kusura bakmasın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...