Selam dostlarım. Bu yazıda sizlere bir playboyun, kadınlar konusunda usta bir erkeğin genel inançlarını paylaşacağım. Ama önce size anlatmak istediğim inancın ne olduğunu söyleyeyim.
İnanç kendimiz hakkındaki güçlü duygularımızdır. Onlara inanırız. Onları kafamızda defalarca tekrarlarız ve onların gösterdiği yoldan ilerleriz. Bir inancın oluşması için, bir düşünceyi ya kafamızda defalarca tekrarlamamız gerekir ya da bir konu hakkında duygu patlaması yaşamamız gerekir.
Diyelimki ilk okul 3. sınıfta sınıfın kabadayısı size "eziksin oğlum sen, e-zik-sin." dedi. Siz de düşünmeye başlayacaksınız: "Ulan bana ezik dedi. yok canım ben mi eziğim. Alla alla, ezik dedi ya, doğru hakiakaten de eziğim. ben bir eziğim." diye bir inanç oluşturdunuz. Ve bu inanç size bir ömür yol gösterecektir. Sizce bu inanç verimli bir inanç mı?
Bir dahaki sefere kendiniz ve dünya hakkında bir inancınız olduğunda kendinize "bu inanç verimli bir inanç mı?" diye sorun. Eğer değilse o konuda düşünmeyi bırakın. Onunla savaşmayın, sadece görmezden gelin. Dikkatinizi başka yöne kaydırın.
Şimdi ise size kadınlar konusunda doğal olarak başarı sağlamanız için gerekli olan temel inançları veriyorum:
1. Bana göre ben dünyadaki en karizma serseriyim:
Evet siz dünyadaki en karizma serserisiniz. Buna gönülden inanın. Tabiiki en karizma serseri değilsiniz sizden önce daha ben varım, ama buna gerçekten inanın. Gerçek olmasa bile inanın. Ne zaman kendinizi kötü hissederseniz "ben dünyadaki en karizma, en seksi serseriyim, nelere oluyor burada" diye düşünün.
2. Kadınlar beni seviyorlar:
Kadınlar yüzüne küfretseler dahi bunu iyi bir şey olarak görmeyi öğrenmelisiniz. İçten içe tüm kadınlar sana hayranlar. Seni arzuluyorlar bunu belli etmeseler bile. Onları ihtiyacı olan şey sende mevcut; üreme organından bahsediyorum.
3. Şuanın tadını çıkarıyorum:
Daima şuanın tadını çıkarın. Asla "eve gitsemde rahatlasam, yarın olsa da kurtulsam, seneye daha iyi olacak" diye düşünmeyin. Şuana bakın ve eğlenecek bir şeyler bulun.
4. Şuanı nasıl eğlenceli bir hale getirebilirim:
En sevdiğim inançlardan birisi. Durum sıkıcı bir hal aldığında kendime bunu sorarım. Ve o anı eğlenceli bir hale getirecek bir şeyler bulmaya çalışırım.
5. Ben dünyaya bir lider olarak gelmişim:
Evet hepiniz birer lidersiniz. Aslanlardan oluşan bir sürünün lideri. Bir şeyler organize etmeye çalışın ve insanları ona davet edin. Bir yere gidileceğinde neresi olduğuna siz karar verin. İnsanları takip etmeyi bırakın. Biraz da onlar sizi takip etsin. İnsanları motive edin, bir şeyler yapmaları için isteklendirin. Kadınla baş başa kaldığınız da lider olarak insiyatif kullanın ve ilk adımları siz atın ( hesap ödemekten bahsetmiyorum, öpüşmekten falan bahsediyorum)
6. Başkalarının lanet düşüncelerini umursamıyorum.
Başka insanlar ne düşünür demekten vazgeçin. Kadınlar ne ister demeyi bırakın. Bir kadın size "bence sen tipsizsin" dediğinde; "hayır ne alaka, herkes beni yakışıklı bulur, saçım güzel" gibi savunma durumuna geçip iyice işi bok etmeyin. Sadece durun, gülümseyin ve "çok güzel çok güzel, neyse şunu dinle..." diye umursamaz şekilde konuyu değiştirin. Başkaların lanet düşünceleri kimin umrunda?
7.Prensiplerime bağlıyım ve bunlara uymayanlara yolu gösteririm.
Hayat karşısında prensipleriniz olsun ve buna uymayan birisi olduğunda "s.ktir git" demesini bilin.
8. Kadın erkek eşittir, o zaman hesap ödeneceği zaman da eşitiz.
9. Ben seni kazanırsam sen de beni kazanırsın. Ben seni kaybedersem sen de beni kaybedersin:
Herşey ortaktır kazanırsanız kazanır, kaybederseniz kaybeder. Kimse kimseden üstün değil, ben ödülüm kadın kölem olmalı diye bir saygısızlık yapmaya gerek yok. Siz onu istiyorsunuz o da sizi. İki taraf da birbirine muhtaç. Hatta bir kadın size ters bir şey söylediğinde içinizden "hey, derdin ne.. burada kazanmana yardımcı oluyorum." diyebilirsiniz.
10. Dünyada bir sürü kadın varken bir kadının peşinde koşturmak aptallık:
Milyarlarca kadın varken ve en azından 1 milyonu sizi beğenecekken neden bir kızın peşinde koşturursunuz? Biraz da bardağın dolu tarafına bakın. Zenginsiniz ama haberiniz yok.
11. Daima ama daima pozitifim. Ne olursa olsun.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Sizden istediğim bu makaleyi defalarca okumanız ve bu maddeleri ezberleyip bunlara inanmanız. Bu maddeler üzerinde düşünün ve bir yere yazın. Yaşam felsefeniz haline gelsinler.
Eğer yazımı beğendiyseniz yorum atarak bunu bildirin bana. Benim de mutlu olmaya hakkım var değil mi? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...