Çekici bulduğumuz kadınları etkilemek istediğimiz zaman üç unsur bizim için çalışmaya başlar. Bu üç unsur durağan, yarı durağan ve ilerleyen üç unsurdan oluşur. Yani bir tanesi zaten var olmalı, bir tanesi hem var olmalı hemde sabit kalabilmeli; diğeri ise sizin seçimlerinize göre ilerlemektedir.
Bu üç maddeyi söylemeden önce belirtmek isterim ki bu üç unsurdan birisini bile kaçırdığınızda, birşeyler eksik kalacaktır. Ya mutlu olamazsınız, ya çok ukala birisi olursunuz ya da beğendiğiniz kadınların elinizden kaçıp gitmesine tanık olursunuz..
Bu üç basamak şunlardır:
1. Hayat Tarzı:
Bu en önemli basamaktır ve istediğimiz hayatı elde etmenin temelini oluşturmaktadır. Bu basamak tam olmadan, kadınlar ile uzun süreli ilişkiler yaşayamazsınız. Çünkü kadını etkilemek için vaat ettiğiniz bir çok şey yalan olacaktır.. Ayrıca ben ünlü bir gitaristim demen (gitar çalamadığın halde), o an için belki kızı etkileyecektir ama eline gitarı aldığın zaman; pek ünlü olmadığın anlaşılacaktır..
Sağlık, Vücudun şekli, kötü alışkanlıklar (alkol, sigara), moda anlayışınız, arkadaşlarınız, takıldığınız yerler, hobileriniz, imajınız, tutkularınız, yaşadığınız yer, okuduğunuz okul, mesleğiniz ve hayalleriniz; hayat tarzını oluşturan unsurlardır.
2. İçsel Dünyanız (psikoloji):
İç dünyanız oyunun en temel taşlarından birisidir. Çünkü bunu tam oturtmadan yapacağınız her hamle yapmacık duracaktır. Mesela gerçekten kendinize güvenmediğiniz halde güveniyor gibi davranırsanız; bu dışarıdan görülecektir. Çünkü vücudunuz hislerinizi yansıtacaktır.
Özgüven, korkularınız, endişeleriniz, hisleriniz; iç dünyanızı oluşturur. Korku ve endişelerinizden ne kadar kurtulur, kendinize olan güveninizi ne kadar arttırır ve sabit bir ruh hali yakalarsanız; o kadar çekici bir hale gelirsiniz. Gülüşünüze bile yansır bu güven. En önemli güç kaynağı pozitif düşünceler ve başarılarınızdır.
3. İletişiminiz (Dış Oyun):
Bir kadını farkettiğiniz ve onunla konuşmaya karar verdiğiniz anda devreye giren basamak, iletişim basamağıdır. İşte kadının da oyuna dahil olduğu bir basamaktır bu. Artık oyun tek kişilik değil, çift kişilik olmuştur. Bu yüzden çoğu kişinin en fazla zorlandığı bölüm budur. Çünkü kendinizi kontrol etmenizin dışında, karşınızdaki insanı da kontrol etmeniz gerekecektir.
Bu üç basamak oyunun ve kadın-erkek ilişkilerinin temel taşlarıdır. Birbirinden ayrılmayan bir bütündür bunlar. O yüzden hepsi önemli hepsi değerlidir. Es geçmek hatadır. Ben de bu önem sırasına göre ilerki yazılarımda bu üç basamaktan tek tek bahsedeceğim.
Bir dahaki yazım; yaşam tarzınızı iyileştirmeye yönelik önerilerden oluşacaktır. Takip etmeye devam edin ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...