» Çekici Erkeğin Yaşam Tarzı: Gün 1 - part3

2.7K 20 6
                                    

Ya Her Şey Farklı Olsaydı?

Farz edelim ki her şey çok farklı olsaydı ne olurdu? Yani bu, bir ay içerisinde senin tüm dediklerimi yapmanla beraber kendini geliştirip; güven, pozitif bakış açısı, rahatlık, güç, baskınlık, liderlik gibi olumlu özellikleri senin karakterine enjekte etsem ne olurdu?

Bir ay sonra seni tamamen değiştirdiğimi düşün. Artık yeni bir sen var dünyada. Daha güçlü, daha çekici, baştan çıkarıcı... İnsanlar yeni haline şaşırıyorlar, "nasıl bu kadar değiştin" demeye başlıyorlar. Sen konuşurken kızlar gözlerini senden ayıramıyorlar, seninle sevişmek istedikleri çok belli. Ne yaptığının farkında bile değilsin ama kızlar seni çekici bulmaya başlasalar ne hissedersin. Bir ay sonra telefonuna sürekli mesajlar gelse, sürekli bir yerlere davet edilsen ne hissederdin?

İstediğin kızla tanışıp, onları etkileme yeteneğini elde ettin bir ayda. Mutlu musun yoksa mutsuz mu? Bu programla beraber gelişmiş, güçlenmiş, cesur seni gör. Bir ay sonraki halin, fazla ileride değil. Bu adama bak. İstediği kızla tanışabiliyor, insanlara kendini sevdiriyor. Aynı anda iki kızı idare ediyor. Bu adamı az önceki yazımdaki çaresiz adamla karşılaştır. İkisi de sensin. İkisi de senin geleceğin. Ama sadece birini seçebilirsin. Hangisi olmak istiyorsun?

İki ay sonrasını düşün. Benden öğrendiğin teknikleri doğallaştırmaya başladığını fark et. Artık sana doğal geliyor her şey, kızlardan korkmanın nasıl bir şey olduğunu unuttun. Yalnız kalmanın ne demek olduğunu unuttun. Arkadaşların seni yanlarında istiyorlar, kızlar sensiz gece klüplerine gitmiyorlar.

Fırsatları nasıl değerlendirdiğini gör. Otobüste ön koltukta yalnız oturan güzel kızla eskiden konuşamazdın. Şimdi rahatlıkla tereddüt etmeden gidip konuşuyorsun kızla. Numarasını alıyorsun. Mutlu musun?

Altı ay sonrasını düşün. Başarıların ve kendine güvenin kartopu etkisiyle büyüyor. İnsanlara bak senin hakkında ne diyorlar? Senin hakkında ne düşünüyorlar? Kızlar sana nasıl bakıyorlar? Her girdiğin ortamda lider olduğunu gör. Liderliğin nasıl bir şey olduğu hisset. Bir şeyleri organize eden adam olmak nasıl bir duygu?

Bir sene geçti, artık bana ihtiyacın yok. Tamamen özgürsün, hayatın her yönden süper gidiyor. Maceraperest bir insan olmaya başladın. Bu hafta buz patenine davetlisin, bir dahaki hafta planör kursu, sonraki hafta dağcılık, paraşütle atlama vb...

Beş sene geçti. Artık tamamen olmak istediğin insansın. İnsanlar seni örnek alıyorlar. Süper bir kız arkadaşın var. Muhtemelen birden fazla. Senin özgür, maceracı ve tehlikeli kişiliğine aşık kızlar...

Bunların hepsi küçücük bir kararla gerçekleşecek şeyler. Yalnız bu büyük başarıları elde etmek için öncelikle küçük bir engeli aşman gerekiyor. Kadınlarla tanışmaktan korkma engeli. Eğer bu engeli aşmaya çalışmazsan bir önceki yazımdaki yalnız ölen kişi olursun. Eğer bu engeli benim de yardımlarımla aşarsan ve istekli olursan, her zaman yaşamak istediğin o muazzam hayatı yaşarsın.

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin