» Çekici Giyim Tarzı ve Moda

2.6K 22 1
                                    

Uzun zamandır gözlemlediğim bir şeyi sizlere aktarmak istiyorum. Pahalı ürünler satan mağazaları geziyorum, marka bağımlısı ve pahalı kıyafetlerden vazgeçmeyen insanlara bakıyorum, dünyayı seyrediyorum ve canımı sıkan bir şeyle karşılaşıyorum. İnsanlar yok oluyorlar! Şunu söyleyebilirim ki size; eğer çekici bir şekilde giyinmek istiyorsanız marka ve modadan vazgeçin!

Her sene biraz daha sıradanlaşıyor moda. Her sene daha da sadeleşiyor. Tabii ki podyumları kastetmiyorum. Onların içinde sokaklarda giyilmeyecek bir yığın aşırı gösterişli kıyafetler de var. Ben mağazalardaki modadan bahsediyorum. Geniş kareli gömlekler, enlemesine geniş çizgili kazaklar ve golf dışında hiçbir yerde giyilmemesi gereken polo t-shirtler... Nasıl oldu da bu hale geldik diye düşündüm. Erkekler neden git gide görünmez hale geliyorlar? Neden yok edilmeye çalışıyoruz?

Ne kadar az dikkat çekersek o kadar kaliteli giyinmiş oluyoruz bu devirde. Daha doğrusu çok kaliteli giysiler hiç dikkat çekmiyorlar. Bir tek kesimleri güzel oluyor, bedene oturuyor eğer doğru bir şekilde aldıysanız. Onun dışında gösteriş yoksunu. Sadece vücudu soğuktan koruması için gelişi güzel yapılmış paçavradan başka bir şey değil!

İnsanlar git gide içlerine kapanıyorlar. Teknoloji insanların hayatlarını çok kolaylaştırdı. O kadar kolaylaştırdı ki, birçoğumuzun evden dışarı çıkmasına gerek kalmıyor artık. Gelecek nesiller daha da kapanacaklar içlerine. Telefonla konuşmak ve mesajlaşmak o kadar rahat bir şey ki yüz yüze konuşmakla kim uğraşacak? Alışveriş, yeni kızlarla tanışmak, çalışmak ve sosyalleşmek internetle o kadar basit ki sokağa kim çıkacak? Yukarıdaki insanlar da salak değiller; bunu biliyorlar. Git gide daha da kötü olacağının farkındalar. İnsanlar yok oluyorlar. Vahşi doğadan uzaklaşıyoruz ve daha korkak bir hal alıyoruz. Artık kendimizi gösterecek cesaretimiz yok. Sadece saklanmalıyız.

Gösterişli giyinen kişi dikkat çeker ve olumlu olumsuz bütün ilgiyi üzerine toplar. Tehlikelere maruz kalır. Toprağın üzerindeki beyaz tavşan hemen dikkat çekerken boz tavşanı fark etmek zordur. Dünya da artık toprak haline geliyor ve insanlar tavşanlaşıyor. Bu yüzden boz rengi seçmek birçoğu için daha mantıklı geliyor.

Moda buna neden ayak uyduruyor peki? Cevap basit: Satmak istiyor. Büyük firmalar dünyayı daha güzel bir hale getirmeye çalışmaz ki... Satmak ister, kar elde etmek ister. Neyin satacağını da iyi bilir. Soyutlanan insanlara kamufle olmalarına yardımcı olacak kıyafetler satmak çok daha kolaydır. Çünkü insanların gösterişli kıyafetleri giyecek cesaretleri yoktur. En azından çoğunda böyle... Başarısız ve kaybetmeye mahkûm insanlardan bahsediyorum...

Ne yapmamız gerekiyor? İnsanların bizden istedikleri şeyleri siktir etmemiz gerekiyor. Buna en iyi örnek Johnny Depp'tir benim için. Tuhaf şapkalar, gözlükler, eskimiş pantolon ve botlar, onlarca kolye, yüzük, bileklik... Tuhaf gömlek, yelek ve ceketler... Adam kimsenin giymeye cesaret edemeyeceği şeyleri giyiyor çünkü kimseyi umursamıyor. Kendini biliyor, nasıl bir insan olduğunu biliyor, karakterini bulmuş ve hiçbir şey umurunda değil. Kimseye kendini beğendirmeye çalışmıyor. Yıldız olmamak için elinden geleni yapıyor. Genelde kötü senaryoları seçiyor, başarılı senaryoları reddediyor ve Oscar alamadığı için seviniyor. İşte bu yüzden çok sevilen bir aktördür kendisi; sevmeyen sayısı da çok azdır.

Eskilere bakalım. Saray halkı ne kadar süslü giyinirlermiş. Bir sebebi var ki o kadar süslü giyiniyorlar... Eski Avrupa'da ki kıyafetlere diyecek söz yok. İşlemeli elbiseler, dantelli yaka ve manşetler. Hatta pelerin ve tüylü şapka... Bir insan ne kadar asilse o kadar gösterişliydi ancak şimdi bakarsanız bir insan ne kadar asilse o kadar sıradan görünüyor genelde. Ünlüleri konunun dışında tutuyorum. Onlar insanların dikkatlerini çekmek zorundalar; işleri bu.

İlişkilerde başarılı, karizmatik bir insan olmak istiyorsanız bunu dış dünyaya göstermelisiniz. Bunu yapmanın en basit yolu da kıyafetlerinizdir. Önce göze hitap etmelisiniz. Sıradan, sade şeyleri bırakın. Kendi modanızı yaratın. Kendi tarzınızı yaratın ve kimseye benzemeyin. Daltonlara katılmayın. Hoşunuza ne gidiyorsa onu giyin, onu takın ve mümkün mertebe dikkat çekmeye çalışın. İltifat ya da hakaret olarak geribildirim almanız hiç fark etmez. İç dünyanız ve dışınız birbiriyle eşdeğer olduğunda her şey daha güzel olacaktır...

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin