Dostlarım bu yazımı biraz geciktirdim kusura bakmayın. Bilerek yaptım çünkü günlük ziyaretçi sayım 30'u bulduğu halde gelen yorum sayısı çok az. Yorumların sayısı artarsa yazma hızım da o derece artar.
Bugün sizlere duruşunuza artı karizma katacak bir kaç taktik vereceğim.
Dünya üzerindeki en karizmatik ve cool erkeklere bakın. Hepsinin ortak özellikleri rahat olmalarıdır. Evinde gibidirler heryerde. Kasılmaları ya da gerilmeleri gereken bir durum yoktur.
En basitinden bir aslana bakın. O güçlü kuvvetli hayvan, tehlike dibine giresiye kadar rahat durur. Vücudu tamamen rahattır ve hiç bir kasını kasmaz. Ama tehlike gelince canavarlaşır. Tehlike yokken de tehlike varmış gibi davranmaz.
Size de aslan olmayı öğreteceğim. Her durumda nasıl rahat davranılır, dünya sizin nasıl eviniz olur onu göstereceğim.
Öncelikle kendim şuanda ne durumdayın onu söyleyeyim. Bilgisayarımda bunları yazarken koltuğuma tamamen yaslanmış durumdayım. Hatta koltuğumun ayarını gevşelttim, biraz daha gevşetsem heralde yatarım :) Ayaklarım masamın yanındaki çekmecenin üzerinde rahat bir şekilde duruyor. Bir yandan rahatlatıcı slow bir sex müziği dinliyorum, bir yandan da dondurma yiyorum.. Çok rahatım :)
Şimdi size rahatlığınız için bir kaç ipucu vereceğim.
1. Yaslanın:
Bir yerde dikilirken, beklerken eğer oturacak bir yer yoksa; yaslanacak bir yer bulun. Sırtınızı hafifçe dayayın duvara. Ama dikkat edin, sürekli orada durmayın. Yoksa duvar süsü gibi görünürsünüz.
Etrafta merdiven korkulukları, masa, sandalye, direk falan varsa bir kolunuzu,elinizi veya dirseğinizi onun üzerine koyarak destek alabilirsiniz. Yukarıdaki resimde Brad Pitt'in yaptığı gibi.
2. Telefon:
Toplum içinde telefonla rahat bir şekilde konuşmak sizin rahat bir insan olduğunuzu gösterir. Ayrıca sosyal bir insan imajı verir size. Eliniz de telefonun durması bile meşgul bir insan olduğunuzu gösterir. Ama asla zırt pırt mesaj yazmayın liseli aşıklar gibi. Konuşmak size değer katarken mesaj yazmak değerinizi düşürür.
3. Yemek ve içmek:
Bir yerde beklerken ayak üzeri abur cubur yemek, bir şeyler içmek size rahat bir insan imajı verir. Etrafı umursamadan cips, bisküvi, dondurma ya da sandviç yiyebilirsiniz. Ama abartıp da menemen yemeye kalkmayın :) Ya da kola veya kahve falan içebilirsiniz. Sosyal yönden çekingen insanlar toplum içinde yemek yiyemez. Sosyal insanlar ise heryerde bir şeyler yiyebilirler. Ayrıca cips gibi şeyler yemek muhabbet açmanıza yarayabilir. Yanınızda size bakan bir kıza, ona cipsi uzatıp "ister misin?" diyebilirsiniz.
4. Kitap:
Yanınızda ilginç bir cep kitabı taşıyın. Bende sudoku kitabı var :) Cep boyunda olması onu heryere götürmenize olanak sağlar. O kitap sizin zaman öldürmenize yardımcı olur. Yalnız dikkat edin. O kitap bir ders kitabı veya kişisel gelişim kitabı olmasın. İlginç ve dikkat çekecek bir şey olmasına dikkat edin. Mesela kedi bakımıyla alakalı bir kitap olabilir.
5. Yavaşlayın:
Hareketlerinizi mümkün olduğunca yavaşlatın. Ben ilk bu işlere başladığımda kendimi videoya çekmiştim ve hareketlerimin çok hızlı olduğunu gördüm. Etrafa hızlı bakıyorum, gözlerim fıldır fıldır dönüyor. Ve bu hızlı hareketler heyecanlı, gergin, panik imajı veriyor. Light erkek Selamiyi düşünün :) Ben de hareketlerimi yavaşlattım, zamanla yavaş hareketlerime alıştım.
Birisi yazmıştı, hareketlerimizi fazla düşününce kontrollü yapıyormuşuz gibi olmaz mı? Doğallığa aykırı değilmi? diye. Evet, neredeyse kontrollü hareket ediyor gibi görünün.
Başınızı sağa doğru çevirmeden önce bir düşünün ve yavaşça çevirin. Daha şık görüneceğinden emin olabilirsiniz. Jest ve mimikleriniz de yavaşlamalı. Hızlı hareketler = panik. Yavaş hareketler = rahatlık, unutmayın.
Hafiften tembel gözükmenin kimseye zararı olmaz. Birisi size bir şey dedi ve siz onu anlamadınız mı? Bir dahaki severe aniden kafanızı o kişiye çevirip "efendim anlamadım bir daha söyler misin?" demek yerine; biraz bekleyin, sonra yavaşça o kişiye kafanızı çevirip "hıı?" deyin. O kişinin ne dediğini öğrenmek için acele etmenize gerek yok. Dünyanın en önemli bilgisini size vereceklermiş gibi davranmayın.
Yaptığınız her hareket karşı tarafa bir mesaj verir unutmayın. Sizin dışarıya vereceğiniz mesajlar ise kendine güven, rahatlık, güç, pozitifliklik ve sosyallik olmalıdır.
Bu konuda yazacaklarım bunlar. Bir dahaki yazım yürüyüşünüz üzerine olacaktır.
Unutmayın, ne kadar çok yorum atarsanız o kadar hızlı yazarım ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...